WarpX Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 (endret) Ja, er det? Har en kompis som gjorde dette mellom sine egne to characters, så om det er juks så er det jo ikke så farlig for ham siden dette bare er en beta. Men jeg tviler sterkt på at det er lovlig, selv om det ikke står noen plass direkte (ihvertfall ikke som jeg har kunnet se). Endret 29. januar 2005 av WarpX
avtrekkeren Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Dette er fullt lovlig... Er standard i så og si de fleste MMORPGs på en eller annen måte å trade cash og items mellom characters, bare at WoW har gjort det litt enklere (ikke så enkelt som EQ though med shared bank slots mellom characters ).
WarpX Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Skrevet 29. januar 2005 (endret) Ehhhh...jaha. Dvs. at om jeg har en lvl 60 char som har haugevis av gull, så er det bare å maile f.eks. 100g til min andre lvl 10 char?? Høres jo ganske urimelig og urettferdig ut ovenfor dem som bare har en low lvl char. på samme servern Endret 29. januar 2005 av WarpX
SamVimes Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Dette er helt vanlig i denne type spill når man kan ha flere characters på samme server. Om man hadde en regel som forbydde det så ville det alltid vært noen som hadde brytt regel allikevel.
MrLee Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Ehhhh...jaha. Dvs. at om jeg har en lvl 60 char som har haugevis av gull, så er det bare å maile f.eks. 100g til min andre lvl 10 char?? Høres jo ganske urimelig og urettferdig ut ovenfor dem som bare har en low lvl char. på samme servern det er derfor de har level limits på items jeg bruker det ganske greit jeg.. ser ikke problemet... de som har spillt seg opp for å gi penger har jo også en tid måttet gå gjennom akkurat det samme som han som ikke har en lvl 60 som kan gi ham penger...
nåvi Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Helt greit det syns jeg. Hadde blitt litt kjedelig å spille en char til 60 for så å begynne på helt bar bakke om du startet en ny char.
uberhunter Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 http://www.thottbot.com/index.cgi?i=25000 se på den, den har level limit 1, og har 35DPS, tenk om du hadde sendt den til din level 1 rogue da? DET hadde vært pwnage det...
cairn Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Alt som ikke har noe minimumsbegrensning på seg, er ting du får for å fullføre oppdrag. Det går ikke ann å sende slike ting fra karakter til karakter. Alt annet "bra" som knyttes til spilleren først etter han har tatt det på seg, har koselige begrensninger. Jeg kan ikke i min villeste fantasi se hvorfor det skal være galt å sende ting fra en karakter til en annen på samme server på samme konto. Det blir jo det samme som å sende fra A på din konto, til en kompis, som igjen sender tilbake til B på din egen konto. Så hvorfor ikke sende direkte fra A til B ?
MrLee Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 "Binds when picked up" altså ett quest item, som du ikke kan trade uansett.. alle quest items har level 1 fordi du skal kunne bruke itemet hvis du klarer å "bestå" questet...det er jo belønningen... men samtidig sørger Blizzard for at du ikke kan trade det ved å ha en "bind on pickup"
WarpX Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Skrevet 30. januar 2005 (endret) Jeg kan ikke i min villeste fantasi se hvorfor det skal være galt å sende ting fra en karakter til en annen på samme server på samme konto. Har spilt mud en del før, og der var det forbudt. Trodde det samme gjaldt her. Cheating is unfair play. Cheating can be for example:[...] * Multiplaying. - Playing two characters simultaneously is illegal. It is also illegal to have ANY kind of interaction between your characters. No shared money, castle, equipment, etc. ... For de som ikke aner hva mud er - slik kan det se ut: Endret 30. januar 2005 av WarpX
Masse Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Har spilt mud en del før, og der var det forbudt. Trodde det samme gjaldt her. Ah, men du glemte å tenke på en ting; Mud suger.
MrLee Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 hvis det var regnet som juks, kan du vedde på at man iallefall ikke ville gjort det mulig å sende mail til seg selv med penger/ting i.. det er uansett vanlig praksis i alle MMORPGs
Keylar Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 (endret) hvis du i hele tatt har en høylvla character så ser jeg ikke noe galt i å tweake opp en ny char. Og At noen ser det som juks er jo tullete . Jeg startet en Nigh elf Hunter nå og den er fullt "tweaka" med beste gearet som kan kjøpes for min lvl. blåe items all the way Endret 30. januar 2005 av Keylar
avtrekkeren Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 hvis du i hele tatt har en høylvla character så ser jeg ikke noe galt i å tweake opp en ny char. Og At noen ser det som juks er jo tullete . Jeg startet en Nigh elf Hunter nå og den er fullt "tweaka" med beste gearet som kan kjøpes for min lvl. blåe items all the way Det heter "Twinka"
WarpX Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Skrevet 30. januar 2005 Ah, men du glemte å tenke på en ting; Mud suger.Don't make me come and smack ya! Selv om vi har fått MMORPG så er det fremdeles en del som spiller mud. Blir som å lese ei bok framfor film. Forsvinner neppe med det første.
Tåkefyrste Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 de som har spillt seg opp for å gi penger har jo også en tid måttet gå gjennom akkurat det samme som han som ikke har en lvl 60 som kan gi ham penger... alt som trengs å sies det er ikke juks, når man har jobbet hardt med en annen character for å få startkapital til en ny vett
~~Undertaker~~ Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Klart det ikkje e juks... Helt vanligt i alle MMORGPS
Ravn Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Juks og juks, fru Blom. Det er ikke forbudt, men er det helt rederlig? Jeg for min del synes det er litt juks, men det er jo bare meg da...
JoeDohn Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Ville jo blitt det samme som om en lvl 60-fyr kom bort til en lvl 1-fyr og sa "hei, kan jeg kjøpe [insert random vendor-snack] av deg for 100g?", bare at han kjøper luft istedet. Ville det gjort det noe bedre? Eller verre? Jeg bryr meg ikke i det hele tatt. Hvis ikke den lvl 20-fyren som drepte meg med all blues hadde gjort det, så hadde sikkert lvl 60-aliaset hans gjort det, samma fanken for min del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå