Gå til innhold

mest vanskelige spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

et spill jeg synes er sykelig vanskelig er Sonic 2 til Sega Mega 16bit. Man kan aldri save og det er haugevis av bosser og leveler man må igjennom. Man kan skaffe seg liv men da må man få over 100ringer (coins). Det verste er at man dør hvis man blir "tatt" uten ringer. Uansett, siste level er delt opp i to sekvenser, den første er vanskelig men man fikser det, siste boss er UMULIG, fordi det ikke finnes noe svakt punkt på den!!!!

Lenke til kommentar
hele Commandos serien :thumbdown:

Virker som de prøver å gjøre det hardere for hvert spill de slipper ut :p

Er helt enig. Vanskeligere spill skal du lete lenge etter. Commandos 2 er enkelt og greit herlig vanskelig. Jeg nøyt meg igjennom commandos 2, men ble skuffet av commandos 3, ikke supervanskelig.

Lenke til kommentar

Generelt må det sies at spill har blitt mye enklere med årene.

Dagens spill er som regel ment å skulle runnes av de fleste på 10-30 timer.

I de gode gamle dagene runnet man liksom ikke spill, man kom så langt som mulig

og fikk så mye poeng som mulig men man skulle liksom ikke klare det.

Det er mulig det bare er jeg som er råtten med joysticken men jeg var ikke i nærheten

av å runne c64 spill som Green Beret, 1942, Cauldron 2 og Delta.

3 liv null muligheter for saving og vips, game over.

Med Amiga ble det kanskje litt lettere men likefullt; Sidewinder, Operation Wolf, Xenon,

Hybris, Bards Tale med fler, det ble bare for vanskelig.

Runna jo Double Dragon og Salamander på arcade da, 2 kroner, stolt av det.

Gauntlet på arcade var jo også helvetes vanskelig, var det i det hele tatt mulig eller

genererte maskinen uendelig med baner?

Lenke til kommentar
Operation Flashpoint. For de som har spillt slutten av spillet vet dette.

Tja, å finne scud missilene er jo bare å kjøre jeepen opp på fjellet og titte ned, skyte LAW på shilkaene og kalle inn helikopterstøtte..

Siste mission er peace of cake hvis man kjører en APC til den fientlige basen til vest og knabber en Hind, og lander den foran jeepen med han General Slem :D

Lenke til kommentar
Generelt må det sies at spill har blitt mye enklere med årene.

Dagens spill er som regel ment å skulle runnes av de fleste på 10-30 timer.

I de gode gamle dagene runnet man liksom ikke spill, man kom så langt som mulig

og fikk så mye poeng som mulig men man skulle liksom ikke klare det.

Det er mulig det bare er jeg som er råtten med joysticken men jeg var ikke i nærheten

av å runne c64 spill som Green Beret, 1942, Cauldron 2 og Delta.

3 liv null muligheter for saving og vips, game over.

Med Amiga ble det kanskje litt lettere men likefullt; Sidewinder, Operation Wolf, Xenon,

Hybris, Bards Tale med fler, det ble bare for vanskelig.

Runna jo Double Dragon og Salamander på arcade da, 2 kroner, stolt av det.

Gauntlet på arcade var jo også helvetes vanskelig, var det i det hele tatt mulig eller

genererte maskinen uendelig med baner?

spill har blir lettere med årene ja, enig der

 

Green Beret: var like fornøyd hver gang jeg kom til 2. brettet. tror ikke jeg noengang kom legre enn 3. eller 4.

 

Gauntlet: aner ikke om det var uendelig mange baner, husker jeg kom til 80-90 et par ganger på c64.

 

Crystal Castle var også en slik evighetsklassiker

Lenke til kommentar
Operation Flashpoint. For de som har spillt slutten av spillet vet dette.

Å ELSKER flashpoint det er bare SÅÅ konge..beste spill på PC ever! har Runna alle expansion pakkene, men resistance var best!! Forresten...Kommer det noen etterfølger? Når? :hrm:

Lenke til kommentar

Nintendo-spill generelt er enkelt for de fleste, men et HÆLVETTE for alle og gjøre ferdig. Det er ikke en 3-åring i verden som ikke instantly vender seg til kontrollene og miljøet i et Nintendospill (Mario, Banjo Kazooie, Donkey Kong) men å runne det 100% er usannsynelig vanskelig. Se på GoldenEye 007 til N64, det var lett hele veien, men på HARD var det jo nesten totalt umulig å kjøre igjennom de to siste mappene, og på 00Agent ble det jo flere måneder med try-fail-try-fail-try-fail-try-fail-try-fail-try-fail! De vanskeligste øyeblikkene med et spill, har jeg som sagt hatt forann en Nintendo 64 - men om de har de vanskeligste spillene er jeg ikke helt sikker på gitt.

 

Jeg strevde usannsynelig lenge med "The Dig" på PC når det var nytt. Samme gjaldt forsåvidt "Full Throttle", begge fra LucasArts. Men sånne spill hadde vært utrolig korte om man ikke skulle stått fast og knota mye.

Lenke til kommentar

FPS: Farcry på realistic (med überapene mot deg :ermm: )

 

Resident Evil 2 på PS2!!! (masse gåter )

 

Commandos 1 siste mission (borgen) :p

 

Heroes of Might and magic 4 tror jeg det var.... utrolig vanskelig bare på hard (også er det champion vanskelighetsgrad over der igjen)

Lenke til kommentar
CSI maiamie, har ikke klart å løse første sak enda, det er vansklig.

Jeg har csi 2:dark motives.

 

Det er svin vanskelig d å,men jeg fant ut at man må konsentrere seg noe helt sykt å følge med 100%

 

er sikkert samme greia med miami?

 

få til å linket den mistenkte til gjeringstedet å mistenkte til offeret?

å finne spor er ganske vanskelig men man må bare tenke logisk for å finne svaret.

 

EDIT: syntes csi spillene kunne hatt en iq grense og en aldersgrense :p

er ett utrolig vanskelig spill :yes:

Endret av lilleburre
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...