Gå til innhold

hjelp med ny account

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

har fått wow av en kompis (1.2.1) instalerte det å venta i spenning til OB skulle starte....i dag....creata account

(så idiotisk at passordet må inneholde minst et tall eller bokstav, kan ikke bare ha et vanlig navn, må ha med mist et tall å :mad: )

etter at jeg trykka complete ellr no begynte den å laste ned en patch trur jeg...

instalerte patchen og gleda meg til en stor spillopplevelse, men når jeg skrev inn brukernavn og passord kommer det bare opp at dette ikke fins, samma skjedde da jeg prøvde å lage en helt ny...hva f**n er gærn't?? :dontgetit:

takker for alle svar :w00t:

Endret av figure_02
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sikker på at du ikke har på caps lock og sånne ting? Helt sikker på at det er riktig passord?

ja, helt sikker!

Ingenting er galt. Alt fungerer akkurat slik det skal.

hva mener du med det?

Skrevet

Eg hadde det samme problemet. Du har sikkert fått ein US versjon av kompisen din. Gå inn i WoW mappa, finn fila "realmlist.wtf" klikk deg inn.. Der vil det sikkert stå : "set realmlist us.logon.worldofwarcraft.com". Det du må gjøre er å forandre teksten til "set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com"

No trur eg problemet ditt skal være fiksa:)

Skrevet

Jeg mener det jeg skriver, at ingenting er galt.

Følgende står på en.wow-europe.com

Please be aware that you will not be able to use your account before the start of the second phase.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...