Gå til innhold

PC bygg - Nok bilder :)


PrayingMantis

Anbefalte innlegg

Åhhh, det kabinettet der er gud! Skulle vært flere slike tråder. Både på grunn av at det er morsomt å se på hardware, kabinett, skjerm, osv. Og på grunn av at folk som skal kjøpe seg ny maskin/hardware kan dra nytte av andre folks erfaringer! Gratulerer med ny data! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har tre "prosjekter" eller hva jeg skal kalle det fremover. Oppgraderinger kan det vel heller kalles. I mai skal jeg selge raptor diskene til en kompis og oppgradere til 2 x 74GB raptor istedenfor da jeg syntes at 2x 36GB blir litt for lite :roll: Så blir det 2 x 300GB Seagate S-ata så burde det holde en stund :thumbup: (950GB tilsammen)

Så blir det nytt skjermkort til høsten, tja, kanskje to ganger ATI i AMR, vi får se. Etter det blir det en aldri så liten bestilling fra Dangerden. Litt Peltier and shit ;)

Endret av gixxerman
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Skjermen er veldig bra den, liten tilvenningsprosess for mitt vedkommende bare. Har aldri hatt flatskjerm før :p

 

Trodde egentlig før jeg kjøpte maskina at den skulle være bedre. Mulig jeg hatt altfor store forventninger :innocent: Blir ganske sikkert bytte av en del hardware innen et år er gått som jeg har nevnt før. Om ikke AMR til ATI kommer før utgangen av året så går jeg for Nvidias SLI :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...