Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, dette er jo ikke akkurat en bule, men det er vaffal her pcen min står. Ryddet selvsagt før jeg tok bildet. Skuffene i skriverbordet er stappfulle og det ligger en stor haug greier bak skjermen :p

Skrevet (endret)

Har endelig fått høyttalerne mine nå :love:

Slenger ut et par bilder av 2.etasjen i leiligheta mi... Dårlig mobil-kamera bilder.....

Hva synes folket?

Ja, jeg vet at senterhøyttalern mangler, men jeg måtte ofre plassen for bildet...

PS. Ikke mobb elgen i solnedgang;)

*Ønskesegdigitalkameraibursdagsgave*

post-23605-1136316750_thumb.jpg

post-23605-1136316762_thumb.jpg

Endret av wazzza
Skrevet

de bruker sikkert mange timer før de tar bildet og rydder masse tror jeg. ingen levende menesker kan leve slik tror jeg... alt er jo der det burde være, kan jo ikke finne noenting da...

Skrevet

Jeg lyver ikke når jeg sier at det nesten er så ryddig til vanlig. Litt skolebøker ligger seff utover bordet og slikt, men søppel finnes ikke nadre steder enn i søppelkurven...

Skrevet

Ryddigt og stygt... Neida, liker å ha det nogenlunde pent på rommet mitt jeg også... Bedre å ha rot i systemet enn system i rotet vet du!

Skrevet

Hey, likte bordet ditt :D JEg har modifisert mitt, fjernet den ene platen som som funker som bein til venstre for "buen".... Mye bedre beinplass....

Gjest Slettet+6132
Skrevet
...

5398240[/snapback]

TP og kabel ut vinduet? Forklar :p

Skrevet (endret)

Ut av vinduet er det to vannslanger (de blå), kjøling til PCen, vann inn/ut til radiator og vannpumpe. Så er det 230V driftspenning til vannpumpen. TP-kabelen er 8-12V (varieres etter temperatur) driftspenning til viften på radiatoren. TP-kabel er brukt fordi den er billig og jeg har mye slik kabel.

Endret av jonepet
Gjest Slettet+6132
Skrevet
Ut av vinduet er det to vannslanger (de blå), kjøling til PCen, vann inn/ut til radiator og vannpumpe. Så er det 230V driftspenning til vannpumpen. TP-kabelen er 8-12V (varieres etter temperatur) driftspenning til viften på radiatoren. TP-kabel er brukt fordi den er billig og jeg har mye slik kabel.

5398279[/snapback]

Ah, da så. Hvem har vel ikke for mye TP-kabel? :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...