Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

eltax is in tha house... hva gjør de to små høyttalerne atmed eltaxene?

 

ellers så får du se til å tørke litt støv og rydde opp gutt. ;) å mal veggen! :green:

5081917[/snapback]

 

 

Hehe, stemmer med eltaxene vettu.. De små er centerhøyttalerene mine. Er ikke noe spess diskant i eltaxene... Tørke støv og sånn er litt nedprioritert grunnet skole og 70% jobb :blush:

 

Og når det gjelder maling av veggen... hehe, fullstendig klar over att farger ikke er "helt up to date" :p

 

edit: leif

Endret av 1447
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ryddig, støvfritt og genelrelt sett nydelig. likte spesiellt godt den praktiske plasseringen av dvd spilleren under tv-bordet.

 

btw, tv'n, er bildet fucked eller er det bare kameraet som gjør det? bildet på gammel tv'n vår så nemlig slikt ut før den eksploderte og brant ned hele huset. så.. sov godt. :)

Lenke til kommentar
ryddig, støvfritt og genelrelt sett nydelig. likte spesiellt godt den praktiske plasseringen av dvd spilleren under tv-bordet.

 

btw, tv'n, er bildet fucked eller er det bare kameraet som gjør det? bildet på gammel tv'n vår så nemlig slikt ut før den eksploderte og brant ned hele huset. så.. sov godt. :)

5117308[/snapback]

 

Mitt tv eksploderte også her om dagen. 6 år gammelt og kostet 12000 nytt :thumbdown:

Lenke til kommentar
ryddig, støvfritt og genelrelt sett nydelig. likte spesiellt godt den praktiske plasseringen av dvd spilleren under tv-bordet.

 

btw, tv'n, er bildet fucked eller er det bare kameraet som gjør det? bildet på gammel tv'n vår så nemlig slikt ut før den eksploderte og brant ned hele huset. så.. sov godt. :)

5117308[/snapback]

 

Mitt tv eksploderte også her om dagen. 6 år gammelt og kostet 12000 nytt :thumbdown:

5119738[/snapback]

 

Kan du/dere begrynne "eksploderte"?

 

Bare sånn at jeg er forberedt.....

Lenke til kommentar
begrunne er det du mener, eller begynne?  :)

 

begrunne: fucked tv = stort smell = eksplosiv brann = nedbrent hus og gratis helikopter tur! :fun:

5119917[/snapback]

 

Da har jeg på følsen at jeg kommer til å få peis på rommet mitt snart :cool: (sitter med en 5år gammel tv som bildet har blitt rart på i det siste)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
begrunne er det du mener, eller begynne?  :)

 

begrunne: fucked tv = stort smell = eksplosiv brann = nedbrent hus og gratis helikopter tur! :fun:

5119917[/snapback]

 

Da har jeg på følsen at jeg kommer til å få peis på rommet mitt snart :cool: (sitter med en 5år gammel tv som bildet har blitt rart på i det siste)

5120041[/snapback]

 

Har en 20+ år jeg da. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...