Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Synd med den videoen, hører tilfeldigvis bare musikk intet bilde!

Samme her. Kanskje han kan konvertere den til et annet format før han legger den ut på nytt. :yes:

Skrevet

Enkel og liten den bula der.. Men hva med å feste de høyttalerne som skal bak på en vegg? Eventuelt kan du feste dem på sidene av stolen..

Pen spillsamling også! Husker Dance Ejay, hehe.. :p Og Morrowind, som jeg til dags dato spiller minst 1 gang i måneden.. =S

Skrevet

Glisevask : Jeg er 30 år gammel.... Og prøver og ha det litt fint rundt meg ;) *hehe* Hele anlegget inkludert HTPC kosta den nette sum av 75.000,-

Simen1 : Det er bare en reol med "frosta" glass :) Og kjølinga på SFF en min fungerer utmerket i sommervarmen.

Skrevet (endret)
Og kjølinga på SFF en min fungerer utmerket i sommervarmen.

Noe simen1 si ikke gjør... :p

(Sikter til de "CRT skjermen")

Endret av -Tori-
Skrevet
Men de 2 CRT'ene under? Fungerer de bare som reol?

2 CRT? :huh: Under TVen? Er vel stereorack.

Jeg ser det nå :!: Det så ut som to like TV'er av typen med glassplate forran selve CRT-skjermen (støv-hindrende glassplater)

Skrevet
Enkel og liten den bula der.. Men hva med å feste de høyttalerne som skal bak på en vegg? Eventuelt kan du feste dem på sidene av stolen..

Blir litt dumt med ledningene da.. :(

men var en god ide, og tenkte litt over den :p Blir litt dumt når jeg skal ta med stolen på TG.. :cry:

Skrevet (endret)

Ta med høyttalerne også! :thumbup: Eller bare lag et feste som gjør at du bare kan skru dem løs..

Uansett behøver du ikke spille på dem, er uansett litt showoff for noobene vil jeg tro! :)

Endret av Glisevask

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...