Gå til innhold

hjelp! trenger et undelete/recover prog som funker


Anbefalte innlegg

Har klart å drepe en hel partisjon, slette den med et uhell. Noen som vet om et program som kan ta en hel partisjon tilbake.

hvis ikke, noen som vet om et recovery program som virkelig FUNKER.

 

har prøvd hittil

 

@ktive file recovery

Easy Recovery Professional 6

Irecover 1.1.1

r-undelete 1.0

 

 

å ingen av de duger :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tviler pa at et program som Partition Magic funker i denne situasjonen, sa vi far vel anbefale noe annet.

 

Klarte a "krasje" den ene HD'en min for en stund siden, og provde diverse recovery programmer for jeg fant et som funket.

Get Data Back for NTFS var programmet jeg brukte for a redde 98% av musikken min. Resten var odelagt... En stor suksess med det programmet...

Eneste negative er at det koster noen flis, men det kan man jo lett ordne, egentlig... ;)

Dette har jeg ikke provd for, men det kan vaere verdt et forsok.

Lenke til kommentar

Husker det er ett program som heter "Recover4all" som jeg brukte en gang. Jeg hadde ikke fjernet en hel partisjon, men bare slettet en hel mappe med ting som jeg skulle ha og ikke bare den ene filen jeg skulle slette. Dumme meg, men Recover4all klarte å gjenopprette masse av det.

 

Men obs, når slikt skjer så ikke bruk disken i det hele tatt. Jo mer som blir skrevet til disken jo mer vil bli korrupt av det du ønsker å hente tilbake.

Lenke til kommentar
Tviler pa at et program som Partition Magic funker i denne situasjonen, sa vi far vel anbefale noe annet.

 

Klarte a "krasje" den ene HD'en min for en stund siden, og provde diverse recovery programmer for jeg fant et som funket.

Get Data Back for NTFS var programmet jeg brukte for a redde 98% av musikken min. Resten var odelagt... En stor suksess med det programmet...

Eneste negative er at det koster noen flis, men det kan man jo lett ordne, egentlig... ;)

Dette har jeg ikke provd for, men det kan vaere verdt et forsok.

jeg fant et program som funket, men det brukte hele natta på og scanne disken, men tro du meg, den fant alt:)

 

programmet het r-studio, fantastisk lite program.

 

skal prøve dette get data back from ntfs, leste litt om det, og det virker ganske bra.

 

er greit å ha i bakhånd, skjer uhell hele tiden.

Lenke til kommentar

har testa get data back for ntfs.. trenger ikke scanne hele disken, men bare første 500 mb. da fikk jeg opp alle katalogene omtrent, men fikk ikkje opp namnet på katalogene.. uansett funka fint for meg.. :)

 

du kan også teste http://www.ubcd4win.com/ d er en boot cd med diverse programm for fiksing av hdd og virus scan osv.. har ikke testa denne enda, ver så snill og gji meg en tilbakemedling vist du tester den...

Endret av Reff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...