Gå til innhold

Må bli slutt på å bruke bilistene som melkekuer.


Anbefalte innlegg

Det er heller ingen tilfeldighet at logikk ikke er et obligatorisk fag i den offentlige skole. Kan du forestille deg hvorfor?

Det er nok relativt tilfeldig... en del linjer hadde logikk som obligatorisk fag for en god stund tilbake.

 

Hvorfor settes den frie tanke så høyt av sosialdemokrater da de er psykopater som ønsker å begrense dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

##Hvorfor settes den frie tanke så høyt av sosialdemokrater da de er psykopater som ønsker å begrense dette?##

 

Deres begrensningsbehov i lærings- og yrkesinstitusjonene ligger sannsynligvis i redsel for massekonvertering fra sosialpsykopatiets ånd til fornuftens.

Endret av Innovation
Lenke til kommentar

jeg hadde ikke skrevet meg opp om jeg fikk en hagle mot trynet.

 

 

biler (med unntak av elbiler, dem sparer vi for banningen) er dødsfeller. de er giftige for hvert eneste levende menneske på jord. av alle transportmidler som er kan du banne på at biler har drept mest. biler, og bensinmotorer for den del, burde være bannlyst for MANGE år siden. alle som har vært i en større ulykke med biler vet hvor farlige de er, og de som ikke har vært i en slik ulykke kommer til å havne i en.

 

 

at biler har lettet på tiden det tar å gå fra a til b er sant nok, men jeg hadde tatt toget om det var langt, ellers hadde jeg gått/syklet. når den tid kommer at jeg skaffer meg bil, blir det en el-bil. men den blir ikke mye brukt den, så lenge staten gir ut førerkort til så totalt hjerneløse folk som man ser på veiene hver eneste dag. jeg er personlig mer redd for en biltur enn en flytur, og det med god grunn...

Lenke til kommentar
biler (med unntak av elbiler, dem sparer vi for banningen) er dødsfeller.  . 

Så det er altså helt trygt å kjøre rundt i en knøttliten elbil som veier halvparten av det alle andre kjøretøyer rundt deg gjør? :roll:

 

de er giftige for hvert eneste levende menneske på jord.

Tviler jeg sterkt på selv om høyt Co2-utslipp og svevestøv kan være ugunstig for astmatikere.

 

av alle transportmidler som er kan du banne på at biler har drept mest
Og av alle transportmidler som er kan du banne på at det er bilen som blir brukt desidert mest ;)

 

biler, og bensinmotorer for den del, burde være bannlyst for MANGE år siden.

Tror muligens et forbud mot biler ville medført visse problemer...

 

alle som har vært i en større ulykke med biler vet hvor farlige de er, og de som ikke har vært i en slik ulykke kommer til å havne i en.

Hva i all verden baserer du denne tåpelige påstanden på?

 

at biler har lettet på tiden det tar å gå fra a til b er sant nok, men jeg hadde tatt toget om det var langt, ellers hadde jeg gått/syklet. når den tid kommer at jeg skaffer meg bil, blir det en el-bil. men den blir ikke mye brukt den, så lenge staten gir ut førerkort til så totalt hjerneløse folk som man ser på veiene hver eneste dag. jeg er personlig mer redd for en biltur enn en flytur, og det med god grunn...

Har du i det hele tatt førerkort og vet hva du snakker om her?

Og hvorfor blander du plutselig fly inn i dette? Vet du ikke at fly er ett av de sikreste transportmidlene man kan benytte seg av?

Nei du må nok finpusse litt på disse argumentene hvis du skal komme deg noen vei.

Lenke til kommentar
Så det er altså helt trygt å kjøre rundt i en knøttliten elbil som veier halvparten av det alle andre kjøretøyer rundt deg gjør?  :roll:

De er faktisk ganske trygge ettersom selve bilen tar imot hele støtet, mens førerplassen er vernet. Da blir bilen totalvrak og du sitter fint i setet ditt uten en skramme.

visst du virkelig tror det så er du veldig naiv.

Greit at karosseriet skal ta i mot støtet, men når karosseriet er så lite og lett og svak (noe som det ofte er i småe biler) så er det kupeen det går utover.

 

Er faktisk en grunn til at Volvo har latt være å bygge småe biler før de er blitt skikkelig sikkre.

Lenke til kommentar
stfu noob.

 

Spar deg

Såfint du kommer med den fine kommentaren :cool:

 

Lurer på hvem som var værst av oss to.

Jeg som begynte med en ja, skal vi si en "humoristisk" innledelse til ett innlegg - som faktsisk hadde noe å gjøre i denne tråden.

Eller deg som bare slenger med nebbet?

Lenke til kommentar

Tror ikke aksjonen ønsker lavere avgifter for bruk av bil. Det er først og fremst importavgift og omregisteringsavgift som de ønsker å redusere. Disse avgiftene er jo relativt absurde og hører ingen steds hjemme.

I tillegg ønsker de også en mer riktig/rettferdig omfordeling av pengene som er direkte inntekter fra bilistene. Personlig synes jeg minst halvparten bør brukes til utbygging/forbedring av veier etc. så kan resten brukes til primært oppretting av skader som følge av bilismen og deretter kan det overskytende disponeres fritt.

Lenke til kommentar
Så fint du kommer med den fine kommentaren :cool:

 

Lurer på hvem som var værst av oss to.

Jeg som begynte med en ja, skal vi si en "humoristisk" innledelse til ett innlegg - som faktsisk hadde noe å gjøre i denne tråden.

Eller deg som bare slenger med nebbet?

Humoristisk ? Da syntes jeg du kan holde den fantastiske humoren din for deg selv.

Hva hadde det å gjøre i denne tråden ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...