Gå til innhold

Får ikke slettet fil


Anbefalte innlegg

Hallo der, jeg har et lite problem. du skjønner det at jeg har en fil som liger på skrivebordet ved navn "babylon5ifhsetup.exe" som ikke lar seg slette.

 

Jeg begynte og laste den end men ombestemte meg etter vert og avsluttet nedlastningen. firefox fjernet temp fila som legges ved siden av filen og jeg merket den og trykte på Delete, det kommer opp et eror vindu som sier føgende "kan ikke slette babylon5ifhsetup: filen brukes av et anet program eller en anen person.

Luk progamet og prøv på nytt" (egenskapene til filen sier at den er på 0 byte)

 

Jeg har søk gjenom den med antvirus og adaware, jeg har bota opp i safe mode og prøvd og slette filen med både admin kontoen og min egen konto, men jeg får samme feilmeding hele tiden.

 

Jeg tenkte meg at det kansje går an og bote opp med en linux på cd som støtet ntfs filformatet og så lette filen, men er lit grøn på linux.

 

stor taknemelighet for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Arg, ingen av tingene funka, så nå virker det som om den eneste løsningen er en liten liux som leser ntfs på cd og slette det på den måten. (noen som veit om en?)

Linux har dessvere dårlig skrive-støtte til NTFS-filsystemer (mulig, men tror ikke det finnes noen LiveCD'er med CaptiveNTFS-funksjonen). Du kan jo prøve å spørre i Linux/Unix-forumet.

Endret av Gimper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...