Gå til innhold

Den store lcd spillskjerm tråden!


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
NEC 1770NX er ikke egnet til en forbannet dritt... For mye baklys, og ikke støtte for sorte farger og toner i det hele tatt omtrent...

Uhm, dette plager meg ikke i det hele tatt når jeg spiller. Kanskje hvis jeg tenkte jeg skulle bruke skjermen til avangsert bildebehandling, noe jeg overhodet ikke har tenkt å bruke den til, siden den er noe "møkk" i dine øyne, vær vennlig å host opp en skjerm I SAMME PRISKLASSE som gjør det bedre.

Lenke til kommentar
NEC 1770NX er ikke egnet til en forbannet dritt... For mye baklys, og ikke støtte for sorte farger og toner i det hele tatt omtrent...

jeg blir småirritert av slike inlegg.

 

har du prøvd skjermen?

 

Kanskje du burde uttale deg på en annen måte, og ikke si at den ikke er egnet til en forbanna dritt!

Jeg har skjermen og legger ikke merke til disse tingene under vanlige forhold. Hvis jeg konsentrerer meg, så ser jeg noe.

Endret av Tarjerasmussen
Lenke til kommentar
NEC 1770NX er ikke egnet til en forbannet dritt... For mye baklys, og ikke støtte for sorte farger og toner i det hele tatt omtrent...

jeg blir småirritert av slike inlegg.

 

har du prøvd skjermen?

 

Kanskje du burde uttale deg på en annen måte, og ikke si at den ikke er egnet til en forbanna dritt!

Jeg har skjermen og legger ikke merke til disse tingene under vanlige forhold. Hvis jeg konsentrerer meg, så ser jeg noe.

 

JaJAog JA! Jeg har prøvd skjermen, sammen med Iiyama skjermen som også er på innlegget mitt. Foresten jeg mener att til spill og bilder så er den ikke brukbar, rett og slett på grunn av mye baklys og dårlig støtte for sorte toner, og da etter min mening kunn brukbar ved kontorbruk, og word. Sorry jeg sier min mening og min oppfattning, kom ikke å diss meg fordi om jeg sier ifra om mine erfaringer med skjermen og de ikke er så positive som det du skulle ønske, eller mener... :nei:

 

Uhm, dette plager meg ikke i det hele tatt når jeg spiller. Kanskje hvis jeg tenkte jeg skulle bruke skjermen til avangsert bildebehandling, noe jeg overhodet ikke har tenkt å bruke den til, siden den er noe "møkk" i dine øyne, vær vennlig å host opp en skjerm I SAMME PRISKLASSE som gjør det bedre.

 

Vel vil faktisk på visse måter hvis jeg skal ta i forrhold til bildekvalitet med tanke på at den fint klarer sorte toner og andre farger godt, men dessverre ikke har sterkt brightness... Den er for svak og nec blir for sterk, jeg ønsker meg noe midt i mellom. (Nec har MEGET BRA justeringsmuligheter når det gjelder foten osv, det skal den ha, noe dessverre ikke iiyama skjermen har på samme måte, menne i forrhold til pris og min erfaring med BEGGE skjermen på en gang ved siden av hverandre blir det iiyama skjermen da det er meget mye billigere, og samtidig leverer en meget bra skjerm i forrhold til pris. :):roll:

 

Men for min del blir det nå ny CRT!!! :love:

 

Viewsonic, av en eller annen type... En av toppmodellene deres ihvertfal 19". :)

Lenke til kommentar

Hyundai L70S+ 17"

Hyundai L50SI 15''

 

Har denne i 15'', valgte 15''en isteden for 17''en pga. trenger ikke 17'' LCD.

15''en virker fint til spill, ser ikke noe etterslep i CS og lignende. 15''en har 16ms, mens 17''en har 12 ms, meg jeg angrer ikke kjøpet av 15''en :D

 

15''en koster: 2031,- ink. mva

17''en koster: 2195,- ink. mva

Endret av mini-map
Lenke til kommentar
Sorry jeg sier min mening og min oppfattning, kom ikke å diss meg fordi om jeg sier ifra om mine erfaringer med skjermen og de ikke er så positive som det du skulle ønske, eller mener...  :nei:

Jeg "disser" deg ikke, sier bare at du kan uttale deg på en bedre måte. Slik som du sier det, "den er ikke egnet til noe forbanna dritt" høres det ut som en LAV kvalitets skjerm. Det jeg sier er at skjemen er ikke dårlig, men den er ikke heller av de beste innen sorte toner og baklys.

 

Hvis jeg skulle kjøpe meg en kontorskjerm, og leser på forumet at den ikke egner seg til noe forbanna dritt, så velger jeg en annen.

 

Det er det jeg mente.

Sorry hvis du misforstod.

Lenke til kommentar
LaCie Photon Vision II 20" er skjermen sin hvis du skal ha spilleskjerm. 

Det blir en helt ny opplevelse å spille, fra min 17" CRT er det em heelt ny opplevelse...alt er så stoooort 

 

*kremt*

 

Han har ikke fått den enda..vi bestiller sammen, jeg skal ha 1770 NX og han skal ha denna 20" LaCie. Han gleder seg bare så mye :D

 

Begge har fått rosene kritikk her på hw.no og dinside.no

 

hw.no 17" NEC 1770NX

LaCie

 

Og Rune, synes det er utrolig dårlig av deg å uttale deg sånn. Jeg også bli små sur av sånt.. Det er greit at du mener skjermen er dårlig på baklys og gråtoner, men ellers er skjermen blant de beste 17" på markedet. Les på hw.no testen så ser du hva de proffe sier om skjermen!

Lenke til kommentar

Det er det vel ikke så lett og konkluere med hvem som er best, du får vente på benQ testen på hw.no. Uansett fikk jeg NEC1770nx i går, meget fornøyd..Mye bedre og skarpere bilde en gamle crt'en min. Jeg synes at svart er svart på skjermen min også. kan anbefalle den. Jeg hadde heller ikke pixel feil, bare vitte litt baklys øverst på skjermen, men det bryr jeg meg ikke om heller. Det er så lite irriterende.

Endret av spinxzer
Lenke til kommentar
Sorry jeg sier min mening og min oppfattning, kom ikke å diss meg fordi om jeg sier ifra om mine erfaringer med skjermen og de ikke er så positive som det du skulle ønske, eller mener...  :nei:

Jeg "disser" deg ikke, sier bare at du kan uttale deg på en bedre måte. Slik som du sier det, "den er ikke egnet til noe forbanna dritt" høres det ut som en LAV kvalitets skjerm. Det jeg sier er at skjemen er ikke dårlig, men den er ikke heller av de beste innen sorte toner og baklys.

 

Hvis jeg skulle kjøpe meg en kontorskjerm, og leser på forumet at den ikke egner seg til noe forbanna dritt, så velger jeg en annen.

 

Det er det jeg mente.

Sorry hvis du misforstod.

:blush:

 

Vel, beklager.

 

Det er feil uttallelse å bruke at den ikke egner seg til en forbannet dritt, ja jeg er kresen og den falt ikke i smak hos meg pga diverse småting rundt omkring. Hadde man klart å ta å lage en skjerm ut av både iiyama skjermen og nec skjermen :p Så tror jeg den ville vært så og si perfekt :love: menmen, jeg er bare litt irritert etter å ha lest overalt på forumet at den er så jævlig utrolig sinsykt bra også får jeg den så er den faktisk ikke så "bra og super" som alle skal ha det til :no:

 

Hope we can make friends again :whistle::thumbup:

Lenke til kommentar
Det er det vel ikke så lett og konkluere med hvem som er best, du får vente på benQ testen på hw.no. Uansett fikk jeg NEC1770nx i går, meget fornøyd..Mye bedre og skarpere bilde en gamle crt'en min. Jeg synes at svart er svart på skjermen min også. kan anbefalle den. Jeg hadde heller ikke pixel feil, bare vitte litt baklys øverst på skjermen, men det bryr jeg meg ikke om heller. Det er så lite irriterende.

Håper bare Jørgen leser dette da, så får jeg vite om NEC fremdeles(?) er best...er det sikkert at de skal teste BenQ da?

Har ikke lest en LCD-test som sier f.eks. at "dette er den beste skjermen til spill for øyeblikket", men det hadde iallefall hjulpet meg.

Endret av Hurley
Lenke til kommentar

Den er nok super ja! men så koster den jo der etter da :D hehe.....

 

skal gi en link hvor de anbefaller NEC 1770 NX

 

der anbefaller de den

 

litt lenger ned på siden.

 

 

Mellomklasse

Ønsker du en 17-tommer LCD-skjerm av ekstra god kvalitet kvalitet, må du litt opp i pris, men ikke mye.

 

Blant de aller beste skjermene i denne klassen - hvis ikke den beste - finner vi Nec MultiSync LCD1770NX. Denne skjermen har meget god billedkvalitet og ikke minst minimalt med etterslep.

:thumbup:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...