clarc007 Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Dagen har kommer, fått nytt skjermkort! Alt går bra inntil jeg starter maskinen opp.. ingen bilde på skjermen (helt svart/ute av drift), og maskinen begynner å hyle gjennom pc speakers. Jeg har et nvidia nforce hovedkort, og har ikke hatt lignende problem før jeg byttet skjermkort. Kjøpte en 350w strømforsyning for å være sikker på at jeg har nok strøm. Kjører jo bare 1 hard disk utenom skjermkort or lydkort, så skulle være nok (tror jeg!). Noen som har peiling på hva dette problemet kan være? Og hva bør jeg isåfall gjøre? Skjermkortet er et nytt Club3d geforce 6800 LE hjelp meg
Lch Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Du har vel ikke muligens glemt å sette i drevkontakten som skal i skjermkortet?
Gunnar B Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Du har vel ikke muligens glemt å sette i drevkontakten som skal i skjermkortet? Enig,har nok glemt å sette i den ekstra molex kontakta.
smeboe Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Det klarte jeg i går også :!: Helt sikkert det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå