tivolieselet Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Jeg sendt inn et skjermkort av typen Club3D Radeon 9600XT 128MB, etter at jeg måtte vente, og det samtidig stod på websiden deres at det var ventet levering 31.01 så ble jeg skuffet og skrev som en del andre også har skrevet at "Mpx retur, Meget skuffende! Nå i dag har jeg fått både telefon og mail ifra en hyggelig dame der. Jeg får et skjermkort som er bedre, det er Club3D Radeon 9600XT 256MB. Og det skal bli sendt i dag. Dette er bra gjort av Mpx, da de viser at de tar kundene seriøst og gjør mye for å gjøre det bra igjen. Stå på Mpx.
Stig-Arne Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 ikke for å være festdreper.. det nye kortet du får har tregere minne. Så noe bedre er det ikke. Men uansett bra av mpx å finne løsning på det
Admin'c Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Men det kan lagre flere teksturer, noe som gjør at du slipper loading i noen spill på max instillinger f.eks. Så det er ikke bare idiotiskt
tivolieselet Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Skrevet 24. januar 2005 ikke for å være festdreper.. det nye kortet du får har tregere minne. Så noe bedre er det ikke. Men uansett bra av mpx å finne løsning på det ja jeg også har hørt dette. men her var det at det var mpx som skal gi meg et kort som koster mer, enn det jeg betalte for som var saken.. ser nå at den er på plukkliste så får håpe at jeg får et sende nr i morra.
Howard B Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Kan ikke si jeg er fornøyd med MPX. Sendte en DVD brenner i retur for snart 2 uker siden og MPX har klart å rote bort returpakka. Kan langt ifra si meg fornøyd! MPX påstår selvfølgelig at de ikke har mottatt pakka og sier at det er posten sin feil. Men om de bare kunne rote litt rundt i butikken så vil de nok finne den da posten kan bekrefte at pakken er levert til MPX. Thumb down for MPX! rotebukker..
bo1e Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Har hatt gode erfaringer med retur til mpx. Gått fort å greit hver gang, så fra meg
ØysteinI Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Kan ikke si jeg er fornøyd med MPX. Sendte en DVD brenner i retur for snart 2 uker siden og MPX har klart å rote bort returpakka. Kan langt ifra si meg fornøyd! MPX påstår selvfølgelig at de ikke har mottatt pakka og sier at det er posten sin feil. Men om de bare kunne rote litt rundt i butikken så vil de nok finne den da posten kan bekrefte at pakken er levert til MPX. Thumb down for MPX! rotebukker.. Hvis Postens pakkesporing sier at MPX har mottatt pakka, så kan de bare ta seg bak. Om de likevel ikke kan finne pakka, så er det dem som har rotet den bort.
Howard B Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Regner med du mener MPX. Litt vanskelig å tyde..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå