Snorre123 Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Hun der blonde høøøye som spiller gitar solo. Hun som var lesbisk? Husker ikke navnet på henne. Arg. Steen og strøm btw. Grete Preus? Veldig viktig øyeblikk for meg det der. Anne Grete Preus.?
Jan Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Ja sikkert. Var hun medlem av "klubben" eller tar jeg feil?
Fixer'n Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Har en jobb der jeg møter mange artister. Åge Aleksandersen DDE Ole Ivars Vidar busk Frode Alnæs Elg Jørn Hoel Grete Preus Tor Endresen Hellbillies The Monroes Vazelina Stage dolls Odd Børretsen Steinar Albrigtsen Jokke og Valentinerne TNT Morten Abel DumDum Boys Lene Marlin Trekrem Margaret Berger Jobbet sammen med henne. AHA + sikkert flere som jeg ikke kommer på nå. Å en hel haug av andre kjendiser.
andesam Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 snakker vi å ha snakka med eller å ha sett her? Jeg har intervjua bassisten i guardians of time, han hadde mye å fortelle. Også har jeg sett cumshots live på quarten og slipknot
Captain_Poon Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Traff David Bowie på flyplassen i Helsinki, meget hyggeli fyr...
Dorian Gray Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Traff David Bowie på flyplassen i Helsinki, meget hyggeli fyr... Status!
Demonfudge Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Gutta i Crowtown (hvis noen har hørt om de) De spiller litt country osv Tok faktisk over bikkja til han ene trommisen der
halvardm Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Hans Petter Haaland og Kristian Lorentzen fra Molo
henrikmain Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 (endret) Håndhilst på og sagt "Hei" til Grutle Kjellson (Enslaved) Vokalisten i Spawn Of Possession Trommeslageren i Cannibal Corpse Vokalisten i Sinners Bleed Håndhilste også på noen andre i Spawn Of Possession. I tillegg har jeg stått et par meter unna Blasphemer og Hellhammer (Mayhem), og Fenriz (Darkthrone). Sto også helt fremme ved scenen da jeg så Windir, Enslaved, Finntroll, Zyklon, Aeternus, etc. live. Ikke nok med det, men jeg har også truffet Tor Endresen og tatt på () Idol-Maria, Idol-Susanne og Idol-Sandra, samt stått på samme scene som Sputnik Endret 27. januar 2005 av henrikmain
z1Ob Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 (endret) Har møtt de fleste i Dimmu Borgigr;vortex, Shagerath, Mustis, Galder, guitaristen i 1349,alle i Susperia, og en del bra lokale band som; Left among the living( ), She said destroy, Dead trooper osv. Endret 29. januar 2005 av z1Ob
Aalton Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Ronni le tekerø A1 (de spiller gitar ) DDE Åge aleksandersen Gitaristen i Good charlotte bandet..
LarsP Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Har håndhilst på Nicklas og Silenoz i Dimmu Borgir, hele The Cumshots og så har jeg vært hjemme til både Diesel Dahl og Ronni Le Tekrö.
Jan Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Heter han blonde karen på godet over 40 nå? Lagde en plate som het blå løk..
Bimmelom Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Har møtt Skranglebein, Nils m/skills og ene fyren i Spetakkel. Har også møtt Tor Endresen Sandra Lyng Haugen satt rett bortenfor meg for en del måneder siden. Og sist men ikke minst, mannen med den beste musikken: Jan Teigen.
Fixer'n Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 snakker vi å ha snakka med eller å ha sett her? Jeg har intervjua bassisten i guardians of time, han hadde mye å fortelle. Også har jeg sett cumshots live på quarten og slipknot Vi snakkker om å ha snakket med dem ja.
Njål Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Vært på fest med Nick Cave (og resten av The Birthday Party, bandet han sang i den gangen). Blitt stoppet av Roli Mossiman (Swans, Wiseblood og andre) and Jim Thirwell (Wiseblood, Foetus, Clint Ruin) som lurte på hvor jeg hadde fått tak i/hørt om t-shirt jeg hadde på meg, og pratet en 10 minutters tid om musikk og film. Prater med Nils Petter Molvær med mer eller mindre jevne mellomrom. Kjent de fleste som har vært med i Turboneger opp gjennom åra (i dag er det vel Thomas og Rune av de som er igjen). Snakker med Rolf/Raldo i Gluecifer når jeg treffer ham, samme med Michael Krohn. Kjente Joacim Nielsen og May Irene Aasen godt (Jokke & Valentinerne).
Samurai99 Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Jeg har møtt Erik og Kriss, som har denne sangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå