Gå til innhold

jeg har Aimbot problemer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får jeg aimbot til å virke, når jeg bruker det sikter det bare opp i luften og skyter vilt kan noen være så snill å hjelpe meg. :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvordan får jeg aimbot til å virke, når jeg bruker det sikter det bare opp i luften og skyter vilt kan noen være så snill å hjelpe meg. :roll:

kan ikke du bare dø?

Skrevet

Om du faktisk har klart å extracte cheaten fra .rar filen den engang var finner jeg det utrolig at du ikke skjønner hvordan den brukes.

(de er ofte komprimert i .rar filer, ikke spør hvordan jeg vet det)

Skrevet

Hvorfor skal han bli banna bare fordi han spør om noe som har med cheat og gjøre.

Det er vel lov å spørre om i alle andre spill...

Han blir jo bare bannet om han spiller på nettet med det uansett, kanskje han bare skal more seg litt med botteR???

Skrevet

Høres ut som det er noe galt med cheaten din gutt!

Men ikke fortvil, jeg, og min clanmate Jibbah (Aka Jibber her på forumet tror jeg) har cheata i nesten 2 år nå. PM meg for msn så jeg kan sende til deg!

Skrevet
Han blir jo bare bannet om han spiller på nettet med det uansett, kanskje han bare skal more seg litt med botteR???

VAC tar jo absolut alt av cheat. Ingenting som står imot det allmektige VAC. :ermm:

Skrevet

hvis du ikke har hjerne til og spille spill uten cheats, så kan du heller finne deg en annen hobby.

Skrevet (endret)

"kill" i consoll da funker alt fett.

Endret av Sjakal3n
Skrevet

VAC tar jo absolut alt av cheat. Ingenting som står imot det allmektige VAC. :ermm:

VAC tar ikke alt, har selv en cheat (bruker den ikke) som lurer seg forbi alle vacservere.

Skrevet
#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

#2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel.

Ikke at jeg er noen wannabe-moderatør eller noe, men vi kan da prøve å hjelpe han og være hyggelige? Kanskje overtale han til å la være å bruke cheats på en seriøs måte?

Kjære Kracxer, velkommen til forumet.

Cheating er ikke særlig populært, og gjør spillet kjedelig for begge parter. Man kan kanskje føle at cheating er gøy i øyeblikket, men etterpå ender man opp med en tom følelse og muligens en svartelistet CD-key :(

Dette vil altså si at dersom du blir tatt for cheating av VAC (Anticheat fra Valve), vil CD-keyen din bli så å si ubrukelig på nettet. Dette er ikke morro :(

Så enten nyt spillet slik det var ment for å spilles eller finn deg et nytt (helt ærlig, det finnes mange bedre spill der ute som gir enda større glede og mestringsfølelse enn å cheate i CS :) )

Skrevet
bind mouse1 "kill"

:dribble:

Tihi ;)

Såvidt mine øyne ser, står det da ingenting nevnt om cheating e.l. i Retningslinjene som store sjeler snakker så varmt om?

Dog jeg kan forstå at det er ganske så upopulært.

Skrevet
Hvorfor skal han bli banna bare fordi han spør om noe som har med cheat og gjøre.

Det er vel lov å spørre om i alle andre spill...

Tviler...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...