Gå til innhold

Termaltake tsunami <--- frekt?


Anbefalte innlegg

Ok, jeg skal gå rett på sak:

 

Er det ikke frekt av termaltake og kalle kabinettet sitt for tsunami etter det som skjedde i sør-øst asia 2. juledag...

 

Burde de skifte navn?

 

Trekke tilbake modellen?

 

Behode det som det er?

 

Iallefall... jeg mener det er teit å kalle et kabinett noe sånnt... dette altså MIN mening... hva syntes du?

 

<Nudle>

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne modellen kom jo før katastrofen, så nei, det e ikke frekt, så TT burde ikke trekke tilbake kabinettet.

tviler egentlig på at de hadde skiftet navn på modellen uansett, siden det står tsunami rundtomkring på kabinettet.. litt peng og ikke minst job å skifte de delene på sikkert nesten 1k kabinetter ;)

Lenke til kommentar

Jeg synes alle navn og ord som har med tsunami å gjøre skal bannlyses! Ingen skal få si ordet, og det skal slettes fra alle ordbøker. Alle som bruker det skal straffes med 100 piskeslag.

 

Samtidig bør vi bannlyse følgende ord:

 

Sult

Pest

Malaria

Hvithai

Pistol

 

Pluss alle andre ord som betegner ting eller tilstander som kan drepe mennesker.

Lenke til kommentar
Ok, jeg skal gå rett på sak:

 

Er det ikke frekt av termaltake og kalle kabinettet sitt for tsunami etter det som skjedde i sør-øst asia 2. juledag...

 

Burde de skifte navn?

 

Trekke tilbake modellen?

 

Behode det som det er?

 

Iallefall... jeg mener det er teit å kalle et kabinett noe sånnt... dette altså MIN mening... hva syntes du?

 

<Nudle>

Det var det dummeste jeg har hørt så langt i dag...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...