Gå til innhold

Sacred og Diablo 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sacred er en middelsmådig kopi av diablo 2

må inrømme at jeg har spilt meg gjennom sacred en gang

ganske mange likheter, utenom skillsene, du må finne stener som gir deg nye skills, gikk gjennom mye av spillet med bare noen få skills

du får ikke velge noe mer enn class for personen din, akkurat som diablo2

les reviews av sacred så får du kanskje et bedre inntrykk av hvordan det egentlig er

jeg syntes heller du skal re-installere diablo2 :thumbup:

Lenke til kommentar
haha! hva sa jeg razorwind! tru på meg nestegang'a!

sacred er en dårlig kopi av diablo 2. syntes personlig at diablo 2 er bedre.

sacred er ikke dårlig, men det er en kopi! hele spillesystemet

Vil ikke kalle Scared en dårlig kopi. Sacred har mye morsommere singelplayer enn Diablo. Større kart og flere NPC'er.

 

Og noen kopi er det ikke!! Ikke noe mer enn Diabo er kopi av Cannon Fodder...

Lenke til kommentar
Jeg fikk høre av en kammerat at sacred var drit bra, men en annen sa det var en dårlig kopi av diablo 2...

Er det riktig?

Er det store likheter mellom Sacred og Diablo2?

Det er en del likheter, ja.

 

Men Sacred (OBS: Etter du har oppdatert det fullt ut, slik at du slipper alle bugsene) er MYE bedre enn Diablo 2!

 

Grunner:

 

-Sacred har (såvidt) en bedre grafikk.

-Du kan ri på hest!

-Spillverdenen er GIGANTISK og du kan begynne å uforske 80% av hele kartet helt fra begynnelsen! (selv om at dette ikke er anbefalende, da du er temmelig svak i begynnelsen).

-Historien (i allefall i mine øyne) er MYE bedre!

-Det er MANGE flere quests.

-Utellelig mange side quests som du ikke må gjøre, men kan, om du vil.

-Fiendene er mange flere og mye mer variert i Sacred enn i Diablo 2

-Mye kulere våpen og rustninger.

-Mange flere karakterer å velge mellom: Gladiator (tilsvarer Diablo's Barbar), Vampiress, Seraphim (en slags engel), Dark Elf, Wood Elf, Battlemage.

-Alle karakterene starter på et litt ulikt vis fra hverandre.

-Sacred har MYE bedre detaljert ladnskap. I motsetning til Daiblo 2, som har en inngjerdet, tørr, og kjedelig "arena", med èt tre her og der, har Sacred mektige skoger, snødekt fjell-landskap, ørken, et lava-infisert fjellområde, og grønne sletter.

-Karakterene har skikkelig gode replikker! :D

-Slossinga på Sacred er mye fetere, med hopping, kutting, sparking, brekking, slenging, mosing osv osv.

-Sacred har flest Multiplayer modes.

-Skills systemet er mye bedre og mye bredere og mer variert enn Diablo 2's.

-Du kan zoome langt ut og langt inn.

+++ Mye mer!

 

Det eneste jeg kan se med Diablo 2 som muligens er en fordel mot Sacred, er at Diablo 2 kom først, og dermed kan Sacred virke som en Rip-off for noen.

 

Anyways, om du ikke har så rask internett at du kan laste ned den siste oppdateringen til Sacred, kan du kjøpe en av det nye opplaget, som er ferdig oppdatert, klappet og klart.

 

Men om du har en god internett forbindelse, foreslår jeg at du kjøper Sacred 1.0 (den originale) og laster ned oppdateringen, som er gratis.

 

Grunnen til dette er fordi den "gamle" versjonen av Sacred er billigere enn det nye opplaget.

 

Du kan lese mye mer om Sacred her og her!

 

Jeg håper virkelig at du kjøper Sacred, og jeg håper enda mer at du kommer til å like det! :)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

spilte selv Sacred i over 20 timer, før jeg satt fast, pga en flaske vann jeg trengte, som ikke dukket opp..passe irriterende....

 

Selvfølgelig krasjet HDen min og alle saves borte, synd...var litt fett, likte aldri D2 helt, men likte Sacred, lit lysere stemmning...alt var så dønn likt i D2, slik jeg husker det.

 

Men moro spill, det var Sacred! :)

Lenke til kommentar
spilte selv Sacred i over 20 timer, før jeg satt fast, pga en flaske vann jeg trengte, som ikke dukket opp..passe irriterende....

Vet om denne buggen. Den såkalte "Wasser" buggen.

Grunne til at den ble kalt det, er fordi man måtte skrive "Wasser" i konsollen for å få vannet.

 

Men denne og ALLE andre bugs osm ødelegger gameplay er nå borte fra Sacred, i den nye PLUS oppdateringen.

 

Jeg har oppfordret til det før, og gjør det igjen! Installer Sacred på nytt, og oppdater! Det er definitivt verd det! :thumbup:

 

Lagde en tråd om Sacred Plus tidligere, her, om du har lyst til å sjekke det ut. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...