Left Blank Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 http://home.no/gaara/pharcyde.avi No aim map, no net graph.. Videoen ble dessverre interlaca siden vegas suger til encoding, men håper dere kan se forbi dette og nyte fragsa istedenfor.
A.J Green Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Ingen bra frags der gitt, bare dårlige motstandere. Og public footage?! er ikke det überfyfy her i gårn?
Left Blank Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Skrevet 19. januar 2005 ingen bra frags? hva med all glockinga i begynnelsen? må si at de var najse selv.. og er ikke lite stolt over famasinga heller..
brillan Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Bare 1-scene-kills, og de var dessuten ikke særlig gode
super-data45 Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Joltaire hvis dette var din første fragmovie så som jeg kjenner HW forumet blir nok du grillet med negative + sikkert noen positve meninger
ASDASDKL2131 Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Not Found The requested URL /gaara/pharcyde.avi was not found on this server.
notorled Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 (endret) Den var jo ikke så dårlig. Folk her på denne delen av forumet har det med å fokusere på det negative. La oss se på det positive: Du brukte ikke trance/techno/progressive En del gode frags Din første fragmovie? (ja det er positivt, i den forstand at den ikke var like dårlig som alt det andre som ofte postes her) Ingen lange rulletekster på starten og slutten Ikke masse fancy effekter som herper filmen Tips: Bruk HLTV når du tar demo'er. Da kan du se alle spillerene og du får ikke opp score hver gang du trykker det ingame. Med HLTV kan du og få mye bedre og alternative kameravinkler. Endret 19. januar 2005 av Delroton
osmoen Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 (endret) Tips: Bruk HLTV når du tar demo'er. Da kan du se alle spillerene og du får ikke opp score hver gang du trykker det ingame. Med HLTV kan du og få mye bedre og alternative kameravinkler. ikke alltid hltv er den enkleste muligheten når det først er opprettet en film-tråd igjen klarer jeg ikke å holde igjen trangen til å publisere link til min 19MB store "fin dag"-film ->HER<- EDIT: filmen var forresten flott med unntak av introen (produskjon = produksjon) og console-visninger niceak 30 Endret 19. januar 2005 av Frikky
Left Blank Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Skrevet 19. januar 2005 altså først så skulle jeg bare lage en liten .avi med glock og famas killsa, derfor står det at alle er fra samme match(noe som jeg ikke gadd fikse senere), men så tenkte jeg, hvorfor ikke bare putte de andre .aviene jeg har og lage en liten movie ut av det? personlig skjønner jeg ikke hva som var så dårlig med filmen. hvis dere har sett adrenaline 2 filmen så er det ingen effekter, og jeg liker den stilen best siden da ser man fragsa best. for det andre, syntes dere ikke glock killsa var fine? og den der jeg tok 4 fra det andre laget? etc etc.. og exploid, hva er en "1 scene kill"?
Sjark Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 altså først så skulle jeg bare lage en liten .avi med glock og famas killsa, derfor står det at alle er fra samme match(noe som jeg ikke gadd fikse senere), men så tenkte jeg, hvorfor ikke bare putte de andre .aviene jeg har og lage en liten movie ut av det? personlig skjønner jeg ikke hva som var så dårlig med filmen. hvis dere har sett adrenaline 2 filmen så er det ingen effekter, og jeg liker den stilen best siden da ser man fragsa best. for det andre, syntes dere ikke glock killsa var fine? og den der jeg tok 4 fra det andre laget? etc etc.. og exploid, hva er en "1 scene kill"? OFFTopic: Hvordan fikk du plass til filmen på home.no, det er jo bare plass til 20MB der!?! Ellers synes jeg filmen var bra,, til å være din første cs film. Stå på
Left Blank Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Skrevet 19. januar 2005 takk lasso.. men ja, jeg er 1337 iks så 106 mb er ingenting for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå