Gå til innhold

Logitech Mx518 - Litt fakta om LT`s nye spillmus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ehh "on the fly" sens kan lages selv med et lite script. bare å binde en knapp til en sens og en til en annen sens ;)

fikk et par pm angående dette. det jeg selvfølgelig mener da er at du legger inn binds i cfg'en din til et enkelt spill. er vel ikke akuratt det samme i vert spill men er noe som ligner på dette: bind x sensitivity x

i noen spill (mange?) kan man også lage en toggle bind slik at man kan bla gjennom flere sens'er.

Lenke til kommentar

OK, prøvde det. Funka, men da må man jo binde en knapp til for å bytte tilbake...da blir noe av spontaniteten borte. Det jeg trenger er jo at jeg kan trykke en knapp for å øke sensen bare et lite sekund eller mindre for å snu meg fort. Altså at sens-økningen bare gjelder når jeg holder knappen inne.

Går det an å scripte noe sånt i f.eks. CS: S?

Endret av o-haavard
Lenke til kommentar
OK, prøvde det. Funka, men da må man jo binde en knapp til for å bytte tilbake...da blir noe av spontaniteten borte. Det jeg trenger er jo at jeg kan trykke en knapp for å øke sensen bare et lite sekund eller mindre for å snu meg fort. Altså at sens-økningen bare gjelder når jeg holder knappen inne.

Går det an å scripte noe sånt i f.eks. CS: S?

Off-topic dette, men det går iallefall fint i quake 2 og 3, så jeg regner med det også går i CS:S. I q3 binder man et alias som f.eks. "+sens" som gir en viss sens (eller fov, da dette var en fin måte å zoome på i quake 2) når en knapp trykkes inn og skiftes tilbake når man slipper knappen.

 

 

Men on topic: syns ikke akkurat den så veldig nyskapende ut. Noe slikt som den sens-funksjonen tror jeg da bør være mulig å få gjort via en enkel driver-oppdatering fra logitechs side.

Lenke til kommentar
OK, prøvde det. Funka, men da må man jo binde en knapp til for å bytte tilbake...da blir noe av spontaniteten borte. Det jeg trenger er jo at jeg kan trykke en knapp for å øke sensen bare et lite sekund eller mindre for å snu meg fort. Altså at sens-økningen bare gjelder når jeg holder knappen inne.

Går det an å scripte noe sånt i f.eks. CS: S?

Off-topic dette, men det går iallefall fint i quake 2 og 3, så jeg regner med det også går i CS:S. I q3 binder man et alias som f.eks. "+sens" som gir en viss sens (eller fov, da dette var en fin måte å zoome på i quake 2) når en knapp trykkes inn og skiftes tilbake når man slipper knappen.

 

 

Men on topic: syns ikke akkurat den så veldig nyskapende ut. Noe slikt som den sens-funksjonen tror jeg da bør være mulig å få gjort via en enkel driver-oppdatering fra logitechs side.

Nå blir det jo 1600dpi mot MX 510 sine 800dpi, og det blir laser, slik som er i MX 1000 i følge The Inquirer

Lenke til kommentar
OK, prøvde det. Funka, men da må man jo binde en knapp til for å bytte tilbake...da blir noe av spontaniteten borte. Det jeg trenger er jo at jeg kan trykke en knapp for å øke sensen bare et lite sekund eller mindre for å snu meg fort. Altså at sens-økningen bare gjelder når jeg holder knappen inne.

Går det an å scripte noe sånt i f.eks. CS: S?

Vil ikke gå for offtopic men anyway:

 

alias +lav.sens "sensitivity X.X" // Den lave sensen
alias -lav.sens "sensetivity X.X" // Den normale

bind "X" +lav.sens

 

Da er sensen lav mens du holder inne knappen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...