Veritas_ Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 (endret) Kom over denne siden: http://computronics.com.au/meanwell/sp-320/ Den er i australia, men prisene er jo utrolig lave. 500 kroner for noe som jeg aldri har sett under 1000.- kr før. For godt til å være sant eller? Eneste er frakten muligens kan være litt høy. Noen som har noen formening om hvor høy denne kan være? Forresten er austraske dollaren på ca 5 kroner. Er vel små og gode psuer til peltieroppsett og litt eldre vapochill for den del. Edit: kosta 350 for frakt. Endret 19. januar 2005 av Veritas_
kazaa Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 (endret) Husk at moms (+25%) og toll (?%) kan komme på toppen av dette. Da blir det plutselig ikke så billig lenger edit: Du kan være heldig, at de sender pakken som gave (gift). Da slipper du moms.. Det oppdaget jeg da jeg bestilte noe fra england for noen år siden. Endret 19. januar 2005 av kazaa
Veritas_ Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Skrevet 19. januar 2005 Ja. Skal se om jeg ikke kan få dem til å merke det som gave. Med momsen blir det 500 for den jeg bestiller (SP320-24). Hva det er i toll har jeg ikke peil på. Men finner jo ut det om de ikke vil merke den som gave. Det er jo tross alt ulovlig. Så litt dyrt blir det anyways. Men fremdels billigere enn de jeg fant i england som kostet 150£
8-Ball Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Stopp en halv.. Skal du bestille? Skulle hatt en jeg og, så kan vi dele fraktomkostninger. Har du bestillt?
Veritas_ Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Skrevet 20. januar 2005 Nei. Ikke satt inn ordren enda. The total would be A$153.83. Please select air courier to send via DHL. Please note below our terms and conditions. Prices are ex Computronics store, Perth, Australia . T Prices do not include any clearance fees, landing fees, duty or taxes payable in the destination country. Prices are subject to exchange rate variation and may change without notice. Sales are subject to Computronics Corporation Ltd General Terms and Conditions of Sale. All prices are in Australian dollars (Au$), unless otherwise noted. We do not offer international credit facilities and payment is required with the order. We accept Visa, Mastercard, American Express, Diners Club or telegraphic transfer direct to Computronics Corporation Ltd bank account. For telegraphic transfers less than Au$5000 please add Au$30.00 for bank fees. Men toll og moms kan vel ikke ha så mye å si? Og det blir vel bare adda på prisen og ikke pris inkludert frakt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå