Gå til innhold

Whitebox CL65 og CL1557 identiske?


redbar0n

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forskjellen ligger i byggekonstruksjonen ;) CL65 har et bedre og mer solid kasse enn CL1557, derfor er den dyrere...

Er vel neppe derfor den er dyrere, prisen har nok med at produsenten av CL56 produserer i mindre kvanta enn AOPEN gjør med 1557-serien, dermed blir prisen dyrere for produksjon. ( dvs, en liten brøkdel har vel med at dekselet på CL56 er dyrere også selfølgelig, men det er bare en liten prisforskjell vil jeg tro. )

 

At dekselet er mer solid, er ikke samsvarende med at det er 2000 kr "solidere"

tror jeg.

 

 

Karma

Lenke til kommentar
Er vel neppe derfor den er dyrere, prisen har nok med at produsenten av CL56 produserer i mindre kvanta enn AOPEN gjør med 1557-serien

Compal lager bærbare PC'er til f.eks HP og Acer, de er en av verdens største OEM-produsenter av bærbare PC'er.. Så jeg tror ikke at den begrunelsen på at de produseres i mindre kvanta (ikke mye det er snakk om i så fall) har spes mye med prisen å gjøre, ikke det alene vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Vekta til 1557 er oppgitt til å være 2.7kg den også, men da jeg sendte mail til netshop, mente de at den veide nærmere 2.9kg. Jeg prøver ikke å si at CL56 veier mindre, bare den også kan veie mer enn det som er oppgitt...Tror at begge veier under 3 kg...(uten å egentlig ha rørt noen av maskinene :grin: )

 

Locinho

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...