luser32 Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Kjøpte en ny NEC 3500AG for 2 dager siden. Men det er ett lite problem:( den leser ikke dvd-r platene som jeg har kjøpt, er ikke helt sikker på hvilke det er, men det er sikkert mulig å sjekke. Det jeg vet er at den ihvertfal lleser cd-r/rw. Er det noen som vet hva som kan være galt, prøvde med nyeste offisielle firmware, det hjalp ingenting. Kan det være platene?
luser32 Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Skrevet 18. januar 2005 Det er en dvd-brenner.... Og den leser ihvertfall cd-r/rw vet ikke om den leser cd+r(om det finnes da)
BearCat Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 ... den leser ikke dvd-r platene som jeg har kjøpt ... Hmmm.... Har du _skrevet_ (aka. "brent") noe data på disse platene ennå ? Hvis ikke, er det neppe noen grunn til å lese dem
luser32 Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Skrevet 18. januar 2005 (endret) Jeg skal jo ta dem i for å brenne dem da.... Windows ser at det er noe i brenneren, men det står at det er ikke er noe på dem, og at det ikke er plass til noe på dem:( Endret 18. januar 2005 av luser32
OC-Freak Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Jeg skal jo ta dem i for å brenne dem da....Windows ser at det er noe i brenneren, men det står at det er ikke er noe på dem, og at det ikke er plass til noe på dem:( Hvilket program bruker du til å brenne platene med? Du må ha et program til å brenne DVD+R og DVD-R plater med. For eksempel Nero fra www.nero.com
Lch Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Du kan ikke uten videre bare dra-og-slippe filer til en tom dvd i Windows Utforsker/Explorer ... Man trenger vel Mt. Rainer-støtte for at det skal funke. Bruk Nero eller noe.
luser32 Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Skrevet 19. januar 2005 Skal prøve tipse deres gutta:D Men hva med alcohol 120% da?
luser32 Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Skrevet 19. januar 2005 Skaffet meg Nero 6.6 og det funka Tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå