Gå til innhold

hjelp fort! hvilke hodetlf er bra til mp3spiller ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg reiser til lillestrøm om en halv tim og skal kjøpe ny hodetlf til mp3spilleren min, de må ikke være for store, ha god lyd og de må være så billige som mulig...

treng hjelp fort

hva anbefaler dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
koss porta pro, eller sporta pro, er jo gode og billige. Typiske "mp3" headset

hvaslags type er det fa? sånn med bøye bak hode? eller så som går over ørene eller sånn som bare er oppå med bøyle oppå?

Skrevet

Hei

Anbefaler Sennheiser PX100, koster ca. 350 (kjøpte mine på HiFi Klubben). Disse er med hodebøyle men er sammenleggbare.

BTW: Du burde kanskje fortelle hva du er ute etter hvis du vil ha en spesiell type headsets, det er lettere å komme med anbefalinger da.

Regards

SilverWolf

Skrevet
Hei

Anbefaler Sennheiser PX100, koster ca. 350 (kjøpte mine på HiFi Klubben). Disse er med hodebøyle men er sammenleggbare.

BTW: Du burde kanskje fortelle hva du er ute etter hvis du vil ha en spesiell type headsets, det er lettere å komme med anbefalinger da.

Regards

SilverWolf

de så bra ut, får man god lydoplevelse???, er det bra bass? kunne tenkt meg noe sånt som px100 hvis de er gode å ha på....(er de det?)

Skrevet (endret)

og, er det bra kvalitet?

EDIT: tenker på kvalitetsfølelse, og om de tåler mye..., leger de seg samen av segselv mens man har de på?

Endret av norma_saw

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...