Melfacion Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 https://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=10167 gamezone selger morrowind til 19 kroner nå så de som fortsatt ikke har prøvd dette... løp og kjøp (eller sitt stille og klikk på linken i hvertfall) frakt kommer vel i tillegg, med det er allikevel latterlig billig
Melfacion Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Skrevet 18. januar 2005 nei? ja, det står 109,- på toppen, men les produktbeskrivelsen... "Morrowind kan beskrives som en virtuell simulasjon av en fantasi-verden, heller enn et rollespill. Vel, det er jo et rollespill, men det detalj-nivået Morrowind greier å gi oss er helt uten sidestykke, og den friheten det tilbyr gjør det til en eneste lang eventyr-ferie. Som i alle andre rollespill, spiller du en karakter som du naturligvis skal lede gjennom et fiksjonelt liv, mens du hele tiden forbedrer dine hovedatributter og egenskaper. Spillets grafikk er ingenting annet enn nydelig, med dets rullende fjell og daler, realistiske vann-effekter, og et dag-, natt- og vær-system uten sidestykke. Morrowind er trolig et av de peneste spillene til dags dato, spesielt til et rollespill å være. GARANTERT BILLIGST- NÅ KUN 19 KRONER + FRAKT!"
Jørgen Sørheim Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 http://www.spillpriser.no/Result3.aspx?CAT...=MinPrice&CID=1
Melfacion Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Skrevet 18. januar 2005 http://www.spillpriser.no/Result3.aspx?CAT...=MinPrice&CID=1 som om jeg skulle sagt det selv anbefaler uansett å kjøpe GOTY utgaven og få med begge expansions, men 19kr er et meget godt tilbud altså
zero_time Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Dersom prisen virkelig er 19 kroner, så er det virkelig billig.. Men det ser nok ut som om at det er feilprising.. Når eg legger spillet i handlekurven, så kjem det opp i handlekurven at det koster 109kr.. Men det går vel kanskje å klage, og få spillet til 19 kr.
Melfacion Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Skrevet 18. januar 2005 ja jeg stusset litt på det også... da det dukket opp i nyhets-ruten på høyresiden at 3 spill. et av dem Morrowind, var på salg for latterlige priser... kan jo hende at 0'en i midten har falt ut, og at det skal være 109,- men jeg har da kjøpt spill billigere enn 19,- på nettbutikker før. (5, 9 og 15 kr)
Seppe . Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 man de var vel eldre? elle langt mer ukjente?
Equerm Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 For guds skyld, det er 19 forskjellige priser de mener..
Jørgen Sørheim Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Nei, det er det ikke. Gamezone hadde spillet til 19kr.
MoFFaSSa£ Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Tenk hvis det også hadde følgt med exp. packene Har ikke noen av de..... ennu i hvetfall
Equerm Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Nei, det er det ikke. Gamezone hadde spillet til 19kr. Er du helt sikker på det? Det hørest meget sykt ut..
Jørgen Sørheim Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Nei, jeg sier det bare for å villede folk for moro skyld. Selvfølgelig er jeg sikker på det. Prisen er nå endret tilbake til normalt, men jeg var selv innom den siden, og det stod så mye/lite som 19kr.
Equerm Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Nei, jeg sier det bare for å villede folk for moro skyld. Selvfølgelig er jeg sikker på det. Prisen er nå endret tilbake til normalt, men jeg var selv innom den siden, og det stod så mye/lite som 19kr. Hehe, ok. Jeg synst bare det hørtest nesten for sykt ut..
Equerm Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Hva har julenissen med det å gjøre? For meg så er morrowind for 19 kr som å få besøk av julenissen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå