Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Firstmile dumper prisene


Anbefalte innlegg

Først, sorry hvis jeg poster dette i feil forum...har sett at firstmile har dumpet prisene sine, 195,- for 704/256 (har ikke bruk for mer, spiller ikke online eller laster opp masse). Dette er jo betydelig billigere enn andre leverandører. Det eneste jeg ikke helt liker er bindingstiden. Spør av den grunn dere, tror dere at prisene vil falle mye mer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har pr idag 2500/640-linje fra firstmile. Snakket nå akkuratt med Firstmile kundeservice.. Grunnen til at jeg ringte var at jeg ville øke mitt 2500/640 til 8000/640 nå som de har senket prisene.

De fortalte at de har satt opp de eksisterende 5000/640-kundene til 8000/640, men at de nå ikke har gjort det mulig for eksisterende kunder å oppgradere hastigheten, fordi det vil koste dem så mye penger..(?!?!?) "mulig at vi gjør dette tilgjengelig senere".

 

Sakset fra hjemmesiden deres:

"Er det mulig å endre hastigheten på abonnementet mitt, og hvor lang tid tar det?

Ja, dette er mulig, men det forutsetter at det er fysisk mulig å øke hastigheten på linjen din (med tanke på kobberkvalitet, linjelengde og lignende). Kontakt Firstmile kundeservice på telefon 2337 1234 eller [email protected] for mer informasjon"

 

Jeg har hele tiden vært en meget fornøyd firstmile-kunde, men etter å ha snakket med "kundeservice" må jeg si jeg ble en smule skuffet!

Lenke til kommentar

Må si meg helt enig med psilocybe, VILLE aldrig bundet meg opp til noen adsl levrandør pr i dag...

ADSL2 er jo rett rundt hjørnet... Sikkert gøy med 8000/640 i 2måneder også sitter du der og ser att wops du kunne jo hatt 25000/10000 i stede for til samme prisen....

Da er det nokk ikke gøy og være bundet opp til 8000 i enda mange måneder :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...