Gå til innhold

Når kommer IBM X40 - T42 med Sonoma ?


enter

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
X41 kommer i April.  :)

Uff da. Det var dårlig nytt. Da blir det ikke noen ny X40 på meg da ... :no:

 

Men i april, - hehe ... :p

... hehe. Da blir det vel en X41 da :thumbup: .

 

Hva med X41, blir den Sonoma-basert?

 

Vel, kommer det nye Intel low voltage og evt. ultra low voltage - prosessorer i X41 på 533Mhz, vil den beholde P4M/400 Low voltage eller vil den gå på de nye P4M/533 prosessorene som finns i Sonoma-plattformen?

Lenke til kommentar

Jeg mener at T43 er et steg tilbake fra riktig retning.

Hvis en kjøper en IBM T42 så prioriterer man byggekvalitet, funksjonalitet fremfor rå ytelse.

 

Har man en IBM maskin er man først og fremst opptatt av kontorapplikasjoner og kanskje spille litt inni mellom. Batteritid er det som jeg prioriterer mest på en bærbar maskin. T43 vil ha PCI-e og høyere FSB som trekker ned batteritiden.

 

Jeg mener fortsatt at T42 fremstår som en bedre maskin enn T43, for mitt bruk som blant annet består av:

Lese powerpoint foiler

Lese pdf dokumenter

Internett og chat

Film og musikk

og MEST: BÆRBARHET

Lenke til kommentar
Jeg mener at T43 er et steg tilbake fra riktig retning.

Hvis en kjøper en IBM T42 så prioriterer man byggekvalitet, funksjonalitet fremfor rå ytelse.

 

Vel, du har vel lest om dette, - og det er IBM selv som har "flagget" at T43 vil få litt dårligere batteritid. Så du har i og for seg rett.

 

Imidlertid må vel både IBM og alle andre følge med i utviklingen og lansere de nye greiene som gjelder. Så dette såkalte steget tilbake er nok mange enige i, - men det er et ledd i utviklingen for å komme videre frem. De nye maskinene har altså lavere batteritid, - men jeg tror batterilevetiden blir forbedret igjen med det første. Så jeg ville ventet litt og sett an hva som skjer med T43 :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...