jonni_70 Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Hvordan får jeg opp Console i cs source? Og når jeg kommer inn der hva må jeg skrive får og få opp hva fps jeg har?
ASDASDKL2131 Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Les stickyen øverst på forumet (trykk her). Vet at cl_showfps 1 fungerer i andre versjoner av CS, så vil tippe det er samme i CS:S. Hvis ikke kan du jo prøve net_graph 3.
Soho Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 lag en snarvei i steamkontrollen til CSS. Så går du på egenskaper på snarveien. Finner mållinjen som skal se slik ut f.eks : C:\Programfiler\Steam\Steam.exe -applaunch 240 -console <--- -Console som er viktig å legge til. Videre når du har startet spillet kommer consolen sikkert opp før du joiner et game. Da skriver du f.eks bind o "toggleconsole". Når du da er kommet inn i spillet kan du bare trykke på o så kommer consolen frem. Ellers for å se hva du har i fps skriver du CL_showfps 1
sablabra Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Hvis du legger til denne kommandoen i autoexec.cfg så får du fps: alias "fps" "cl_showfps 1;bind p nofps" alias "nofps" "cl_showfps 0;bind p fps" bind "p" "fps" Der har jeg valgt sånn at når du klikker på p så kommer det opp, også tar du den bort med p også. Denne kan du velge selv hvilken knapp skal være
co2 Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Jeg gjorde akkuratt som i Guiden, men jeg kan ikke binde console til "|", så jeg må ha til F3 Noen andre som har det problemet?
sablabra Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Jeg får det heller ikke til nei. Aner ikke hva problemet er
co2 Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Skjønner ikke hvorfor Valve ikke har fikset dette problemet
ASDASDKL2131 Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 bind "\" "toggleconsole" Da får du brukt | som console-knapp.
sablabra Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 (endret) bind "\" "toggleconsole" Da får du brukt | som console-knapp. Det er det jeg har gjort, men det funker fortsatt ikke EDIT: Hadde visst skrevet / istedenfor \ . Skal teste det etterpå i dag EDIT2: Det funka nå Endret 17. januar 2005 av sablabra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå