Gå til innhold

hvordan betaler man for WoW p. Måned ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

har tenkt å kjøpe WoW når den kommer i butikkene.. men hvordan betaler man for det hver måned?

Paypal ?

Visa ?

har nemmelig ikke visa kort, bare vanlig bankort.. holder det ?

-takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sansynligvis blir det kun kredittkort som holder, men det skal muligens gå an å få kjøpt kort i butikken som virker sånn som kontantkort for mobil.

Skrevet

aleksanderrr: Kommer nok ikke til norge.., men tror det skal gå an å sette det på telefonregningen. Det skal ihvertfall være noen alternative måter.. Kanskje PayPal ja.

Skrevet
aleksanderrr: Kommer nok ikke til norge.., men tror det skal gå an å sette det på telefonregningen. Det skal ihvertfall være noen alternative måter.. Kanskje PayPal ja.

håper på paypal... :yes:

Skrevet

Hvorfor ikke bare skaffe seg VISA med en gang? Koster deg 50 kroner ekstra i mnd fra et vanlig vanlig bankkort (i hvert fall i min bank), og man får handlet fra nettet i tillegg.

Skrevet

er mynding ja.. 19... :) men hvis det går, vil jeg heller bruje paypal en visa.. men er jo ikke en dum idee uansett det, med å skaffe seg visa kort.. itilfelle jeg skal handle med kort i utlandet ;)

Skrevet

noen som sa at det var en mnd gratis...hvis du går på nettsiden og bestiller for hvor mange mnd du vil ha...det kommer ikke no regninger i posten eller no sånt etter man har ferdigspil mnd? mora mi hater sånna ting.... :p

Skrevet (endret)

Hvor har du det fra? Hvorfor skal ikke butikker som selger spill, som spiderman ol. kunne kjøpe inn wow-kontantkort?

koster visa eventryrlige 50 spenn i måneden ? aldri om jeg betaler wowpris + visapris i mnd

Jeg tror Complexion må være kunde i en av norges dyreste banker, det koster meg ca 350 i året (eller var det sjeldnere) å ha visakort.

Endret av haakoo
  • 2 uker senere...
Skrevet
Hvilken bank får dere VISAet fra?

Hei Zindre ;)

Alle banker har visa, problemet er at man må være 18 år for å få ekte visa kort. Det med uthevet skrift som man kan man bruke på nettet, kjøpe filmer mm. og betale wow. Visa Electron er et ungdomskort som kan fåes fra du er 15 år.

Du kan bruke det i alle butikker og minibanker i landet. I utlandet kan du bruke det i minibanker, men ikke i butikker, og ikke på internett.

Sjekk ut om din bank har fordelsprogrammer(ungdomsprogram) for din aldersgruppe.

Er du under 18 så må foreldre signere sammen med deg.

Skrevet
Alle banker har visa, problemet er at man må være 18 år for å få ekte visa kort.

--------

Ja, det stemmer. Alle kan få VISA hvis foreldrene skriver under på det. Det er vel det som er sagt tidligere her også, så vidt jeg vet.

Skrevet

Har et spørsmål jeg.. mora mi (som jeg skal låne) har skandia bank Visa.. men det funker ikke å bestille noe via internett med kortet, da betyr det at jeg kan ikke spille WoW med kortet? selv om kortet har visa?

Skrevet
Hvilken bank får dere VISAet fra?

Hei Zindre ;)

osv ;) (lang quote)

Jeg har egentlig skjønt dette, men lurte på om noen (under 18) hadde fått seg VISA fra postbanken.

Skrevet
Alle banker har visa, problemet er at man må være 18 år for å få ekte visa kort.

--------

Ja, det stemmer. Alle kan få VISA hvis foreldrene skriver under på det. Det er vel det som er sagt tidligere her også, så vidt jeg vet.

Feil complexion, du kan ikke få visa hvis du er under 18 år, da disse kortene kan brukes til å handle på kreditt.

Du kan få visa electron fra du er 15, hvis foresatte skriver under.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...