nd4spd Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Når jeg skal spille Hitman Contracts, får jeg opp en feilmelding: Conflict with Disk Emulator Software detected. Problemet er: jeg får ikke spilt det, pga programmet tror jeg har "Disk Emulator Software" Hva gjør jeg? (Ja, det er orginalt)
nd4spd Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Skrevet 16. januar 2005 (endret) Har prøvd det, men det virker fortsatt ikke Endret 16. januar 2005 av nd4spd
Deadringer Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 hm rart! har du nyeste patch til spillet? hvis ikke last den ned!
sindreskalsykle Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Avinstaller d-tools og liknene programmer funker vel da?
gobyfly Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 jeg har demon tools , men har aldri opplevd å få slike advarsler/feilmeldinger.
Hr. Jenssen Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 jeg har demon tools , men har aldri opplevd å få slike advarsler/feilmeldinger. Det er ikke på alle spill at man får slike meldinger. BTW: Trådstarter; Fint at du tar bilde av coveret! Slik skulle alle gjøre når de spør om noe som kan være tvilsomt!
ttt Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 vist du har den nyaste versjonen av daemon tools er ikkje det nødvendig å slå den av (evt. slette) når du skal spele spel med denne type antipirat program. [iC,16/01/2005 : 16:59]BTW: Trådstarter; Fint at du tar bilde av coveret! Slik skulle alle gjøre når de spør om noe som kan være tvilsomt! er synd vist dette blir nødvendig, det må da gå an å ha litt tru på at det framleis finst ærlege mennesker.
gobyfly Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 (endret) [iC,16/01/2005 : 16:59] jeg har demon tools , men har aldri opplevd å få slike advarsler/feilmeldinger. Det er ikke på alle spill at man får slike meldinger. BTW: Trådstarter; Fint at du tar bilde av coveret! Slik skulle alle gjøre når de spør om noe som kan være tvilsomt! Jeg leser stadig her på forumet og Om akkurat dette problemet med Emulation software detected problemet, og de fleste spilla det angår har jeg , men da uten denne feilmeldingen. Arogant kranglefant modus - Man er uskyldig til det motsatte er bevist. Og ikke alle har tilgang til digitalt camera. Kansje folk heller bruker penger på å kjøpe spill forsteden i å kjøpe et digitalt camera for å bevise at de har spillet for slikke " verdens frelsere / anti pirat " folk... Endret 16. januar 2005 av gobyfly
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå