Gå til innhold

Hitman Contracts: Konflikt med "Disk emulator"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg skal spille Hitman Contracts, får jeg opp en feilmelding: Conflict with Disk Emulator Software detected.

Problemet er: jeg får ikke spilt det, pga programmet tror jeg har "Disk Emulator Software"

Hva gjør jeg?

(Ja, det er orginalt)

post-189-1105874925_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg har demon tools , men har aldri opplevd å få slike advarsler/feilmeldinger.

Det er ikke på alle spill at man får slike meldinger.

BTW: Trådstarter; Fint at du tar bilde av coveret! Slik skulle alle gjøre når de spør om noe som kan være tvilsomt! :thumbup:

Skrevet

vist du har den nyaste versjonen av daemon tools er ikkje det nødvendig å slå den av (evt. slette) når du skal spele spel med denne type antipirat program.

[iC,16/01/2005 : 16:59]BTW: Trådstarter; Fint at du tar bilde av coveret! Slik skulle alle gjøre når de spør om noe som kan være tvilsomt! :thumbup:

er synd vist dette blir nødvendig, det må da gå an å ha litt tru på at det framleis finst ærlege mennesker.

Skrevet (endret)
[iC,16/01/2005 : 16:59]
jeg har demon tools , men har aldri opplevd å få slike advarsler/feilmeldinger.

Det er ikke på alle spill at man får slike meldinger.

BTW: Trådstarter; Fint at du tar bilde av coveret! Slik skulle alle gjøre når de spør om noe som kan være tvilsomt! :thumbup:

Jeg leser stadig her på forumet og Om akkurat dette problemet med Emulation software detected problemet, og de fleste spilla det angår har jeg , men da uten denne feilmeldingen.

Arogant kranglefant modus - Man er uskyldig til det motsatte er bevist. Og ikke alle har tilgang til digitalt camera. Kansje folk heller bruker penger på å kjøpe spill forsteden i å kjøpe et digitalt camera for å bevise at de har spillet for slikke " verdens frelsere / anti pirat " folk...

Endret av gobyfly

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...