HåkonN Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Ble helt gira på denne type musikk etter å ha vært på noen stilige diskotek i det store utland.. Noen som har noen gode plater å anbefale? Har fått tak i noe Chillout, men leter etter litt Club/Lounge musikk også... Eventuelt noen gode nettsteder/nettradio?
apoxdigital Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 www.di.fm www.ets-global.org (riktignok mer trance som oftest) www.id-t.com
music-pilot Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Et album jeg har forelska meg i. Various Artists - Bar Lounge Classics (Deluxe Edition) (2003) Hed Kandi har noen chill-samlere som kan passe deg bra, litt mer club aktig.
HåkonN Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Skrevet 17. januar 2005 Hed Kandi ja... Akkurat hva jeg leita etter. Fant ingen samples av den plata du anbefalte.. Får lete litt mer. Samples av Disco Kandi er her: Disco Kandi Slik musikk er jeg ute etter... Gjerne også enda mer lounge/chill. Noen anbefalinger? Hva kalles slik musikk? Disco House? Litt annen stil her (samples): Hed Kandi: The MIX Winter 2004
apoxdigital Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 (endret) Det er jo ikke noe chill/lounge da, det er jo mye mer house Det er vel det du er etter Så gå på platesjappa di og spør etter House, hør på Hed Kandi platene og finn artister du liker godt og dra til sjappa og finn plater av de Endret 17. januar 2005 av apoxdigital
Jeremy Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Ble selv smittet av club-viruset etter en utlandstur. Anbefaler artister som Armand Van Helden, Benjamin Bates, Bob Sinclair, Carl Kennedy, David Guetta og Michael Gray.
apoxdigital Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Ble selv smittet av club-viruset etter en utlandstur. Anbefaler artister som Armand Van Helden, Benjamin Bates, Bob Sinclair, Carl Kennedy, David Guetta og Michael Gray. Det er ganske kul house det ja
HåkonN Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Skrevet 17. januar 2005 Det er jo ikke noe chill/lounge da, det er jo mye mer house Det er vel det du er etter Så gå på platesjappa di og spør etter House, hør på Hed Kandi platene og finn artister du liker godt og dra til sjappa og finn plater av de Sa ikke at det var chill/lounge... sa jeg også ønsket mer chill/lounge. Takker for tipset.. men det er stort sett en grunn til at sangene samles på en plate. Egentlig er det vel da samlinger jeg er ute etter. Mener bestemt å ha hørt house før, uten at det har vært likt. Ser de kaller dette disco-house på flere nettsteder *?* Flere anbefalinger?
music-pilot Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Huff kunne nevnt så mange, men vil fremheve Jask! En av mine favoritter, har ennå tilgode å høre noe dårlig fra ham. Disco House og Deep House er din medisin HER kan du forhåndslytte og kjøpe musikk i house sjangeren, meget god nedlastingstjeneste. Ellers har du jo EPITONIC som kan gi en grei introduksjon til forskjellige artister. Søk etter f.eks. Blue Six eller Miguel Migs og trykk hemningsløst på de forskjellige linkene og samplene. Blue Six - Music and Wine var en av låtene som fikk meg inn i house himmelen, en klassiker.
Calcuta Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Chillout/ambient er diggbart! Sjekk ut Blank & Jones - Relax
music-pilot Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 Oisann! Vi glemte visst å nevne Dimitri From Paris - A Night At The Playboy Mansion En plate alle burde ha.
atrax Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Sjekk ut Dj Chiel S, hvor du kan laste ned over 30 liveshows og andre større kompilasjoner. Går for det meste i funky club-house. Han er passe dyktig, og i likhet med en god del av gjengen, kommer han fra Holland, han også.
Petrvs Romanvs Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Fripp & Eno "No pussyfooting" Tangerine Dream "Phaedra" Brian Eno "Discreet Music" Cluster "Sowiesoso" Klaus Schulze "Mirage" Vangelis "Beaubourg"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå