bonna_forre Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Noen som har peiling på hvor jeg kan laste ned Winter Games?? Det gamle klassikerspillet som er laget av accola eller noe sånt...? Pliis skriv svar hvis du har peiling.. PS. Jeg laste det ned men jeg kom ikke innpå fordi det passet ikke..? Så pliis "finn" et spill som virker i windows På forhånd takk
Bluebeans Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Snakker vi om det OL-spillet? Med de fleste største OL-grenene.
KoN_Meathook Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 jeg har det på min pc utrolig morro, fremdeles det
Playmaster Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Har det på familiens gamle PC. Ganske gøyalt.
Deadringer Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 jeg har det! det er stilig! skal finnes en sommer variant også! noen som veit hvor den kan skaffes?
Zeph Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Eg har begge, hadde litt problemer med å få Summergames til å funke, men send ein PM om noken vil ha.
KoN_Meathook Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 summer games er fett det også, ja.. Utrolig hvordan det vekker minner å spille slike spill igjen i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå