Gå til innhold

Kommer det flere Diablo spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det hadde kanskje blitt bra det. Selv om det hadde tatt litt tid da, siden de holder på med sc:ghost. Sitter æ spør mæ selv ka det skulle ha gått ut på(siden det ska være fortsettelsen på 2'en). Du dreper liksom alle "gudene" i 2'en og exp'en.

Men jaja, vi får sikkert høre noe før eller senere hvis det kommer noe slikt.

Bare for å ha gjordt det klart. Blizzard holder ikke på med Starcraft: Ghost.

Det er et annet selskap som lager dette spillet, det eneste Blizzard gjør er å passe på at spillet har den Blizzard finish'en vi er vant med. Kort sagt, kvalitets kontroll. :)

 

For de som ikke vet det, så jobber Blizzard som regel med 2 spill om gangen og siden World Of Warcraft nå er ferdig, så kan de starte enda et nytt prosjekt.

Det har gått mange rykter om at Blizzard driver å jobber med et spill til, som de har jobbet med likt med World Of Warcraft og det kan godt hende for Blizzard er fryktelig flinke til å holde alle kortene til brystet.

 

Dette pga at Blizzard og Blizzard North som regel jobber med hvert sitt spill.

 

I tillegg ser jeg ikke mannefallet til Blizzard på som noen hindring. Jeg ser det heller på som en mulighet for friskt blod og friske ideer.

 

Diablo III er helt klart en mulighet, men det gjenstår å se om det neste spillet blir Starcraft II, Diablo III eller om Blizzard vil prøve å starte en ny franchise.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Syns det coveret så litt jalla ut jeg.

 

for det første er det ikke brukt samme fonten.

skulle også tro at dem ville bruke romertall istedenfor vanlige tall, da romertall er mer mystisk og gir en mer gammeldags følelse pluss at de ble brukt på toern.

Syns også "Diablo" ser litt jalla ut sammenligna med de tidligere covediabloene.

 

Til slutt står også denne adressa nederst på coveret www.yazstudios.com.

Se under "illustrations" hos yazstudios og voila! Der har du diabloen under som "mock cover".

 

Blir det coveret utgitt skal jeg spise sokken min!

Endret av Grell2k
Lenke til kommentar
Lenge siden sist men er det ikke dn engelen som smasher Soulcube eller noe?

du har spilt for mye Doom 3 ;)

 

 

Tyrael ødelegger worldstone, ja, men såvidt jeg vet så var det kun 2 soulstones som ble knust, Mephisto sin og Diablo sin eller noe, så hvis det fremdeles er 1 igjen og den ble "corrupted" kansje den ikke er "bundet" til worldstone lengre slik at Baal kommer tilbake og finner en måte å få brødrene tilbake eller noe :)

Endret av TRS
Lenke til kommentar

Ettersom hele integritetskjerna i Blizzard har forlatt selskapet fordi de ville ha mer frihet (Blizzard = kjøpt av vivendi, ikke sant? ett eller annent stort selskap var det iallefall), så regner jeg med at det kommer et Diablo 3... Store selskap = pengegriske, og Diablo 3 = melkeku til tusen. Selvsagt kommer det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...