Gå til innhold

96 ringetoner til deg!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et lite problem jeg. Får de ikke over på telefonen (SE P910i) Når jeg enten drar de over eller markerer de og klikker på kopier, og så lim inn så går det ikke. Drar jeg de over kommer den forbudtskiltet (runding med strek over) og tar jeg kopier, lim inn er lim inn gråaktig og kan ikke brukes. Hva er galt?

Lenke til kommentar

Tror rett og slett du har glemt å pakke ut zip. filene.. klikk på "pakk ut alle filer" som står til venstre i vinduet, hvor filene ligger (iallefall i windows xp). Deretter blir det opprettet en ny mappe med de utpakkede midi-filene. Disse kan du klippe ut, og lime inn i telefonen så mye du vil!

 

Lurte på det samme med min p900 ser du, men fant altså ut feilen etter hvert... :p

Lenke til kommentar
Tror rett og slett du har glemt å pakke ut zip. filene.. klikk på "pakk ut alle filer" som står til venstre i vinduet, hvor filene ligger (iallefall i windows xp). Deretter blir det opprettet en ny mappe med de utpakkede midi-filene. Disse kan du klippe ut, og lime inn i telefonen så mye du vil!

 

Lurte på det samme med min p900 ser du, men fant altså ut feilen etter hvert... :p

Takk. Skal prøve det.

Lenke til kommentar
Korleis kan eg få ringelydane frå PCen til mobilen min?(T630)

Du må enten overføre de via USB IR eller BT. Om du ikke har tilgang på dette kan du kanskje sende de som e-post om du har det på telefonen. Men da tror jeg du må unnzippe de først. (pakke ut)

Eller kabel, men det går tregt! Har lagt inn blåtann dongle på pc'n å det funker som bare det! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...