Gå til innhold

Når starter OB (Open Beta).


Anbefalte innlegg

Jeg er blandt de heldige som klarte å skaffe meg en FB key, men dessverre fikk jeg ikke tak i en til min kjære samboer. :love:

Hun vil selvsagt også spille dette utrolig artige spillet og maser daglig på meg om ikke jeg vet når Open Beta starter. (Ble faktisk truet til å starte denne posten).

 

Det er sikkert mange flere her til lands som fortsatt går og venter på OB skal starte..

 

PS!

Dersom noen har en FB key til overs er jeg en meget innteressert kjøper.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, forsøkte å kjøpe meg en Beta.key jeg også, bydde 50,- , problemet var bare at han hadde fått bud på 750,- :ohmy:

 

Betaen starter nå Blizzard har fått alt stabilt, noe som vil ta noen dager til, iallefall.

 

Edit, med beta, så mener jeg selvfølgelig public beta, som ikke er bundet opp mot preorder

Endret av BrAtTeRn
Lenke til kommentar

Øøh, det sto på blizzard sine sider.

 

....snip.... As soon as system stability allows, the second phase of the testing process will begin and more players will be added into the Final Beta Test. ....snip....

 

I stedet for å kalle infoen jeg kommer med for bullshit og ikke offisiell, ta å sjekk opp det selv.

Lenke til kommentar
Øøh, det sto på blizzard sine sider.

 

....snip.... As soon as system stability allows, the second phase of the testing process will begin and more players will be added into the Final Beta Test. ....snip....

 

I stedet for å kalle infoen jeg kommer med for bullshit og ikke offisiell, ta å sjekk opp det selv.

Det står flere spillere ja. Men det står ingenting om at det faktisk blir en åpen beta. Det var igrunn det jeg reagerte mest på. Beklager om jeg virket litt amper, men hadde nettopp fått kjeft av pappa så det påvirket nok svaret mitt en smule.

 

Videre er det ingenting i veien for at Blizzard kjører ut flere pre-order kits eller lager fler konkuranser hvor folk kan vinne keys til betaen. De har allerede hatt en konkuranse i samarbeid med en ISP (tror den var tysk) hvor de delte ut 1000 beta keys per dag i 5 dager.

Det har også vært skrevet i tidligere press releases fra Blizzard at det vil være begrenset tilgang til retail versjonen av spillet, de anbefalte videre at de som ville spille skaffet seg pre-order kit for å være sikkret. Hvem vet, kanskje man må ha pre-order kit for å være med fra starten. Selv håper jeg på det da det øker sjansene for at vi slipper å miste beta characters.

Lenke til kommentar
Øøh, det sto på blizzard sine sider.

 

....snip.... As soon as system stability allows, the second phase of the testing process will begin and more players will be added into the Final Beta Test. ....snip....

 

I stedet for å kalle infoen jeg kommer med for bullshit og ikke offisiell, ta å sjekk opp det selv.

Enig. For mange fjortiser her som syns det er kult å kjefte på andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...