Gå til innhold

"Must have" spill !


Anbefalte innlegg

Hey!

Har ENDELIG fått råd til nytt skjermkort (mitt GF 2 skal pensjoneres) ...

Dvs jeg har ikke geimet skikkelig på nesten 2år og dermed gått glipp av digge spill. :no:

Har laget følgende "must have" liste av spill som eg skal skaffe meg før skjermkortet ankommer..

Noen dere mener som mangler ??

 

- Must Have -

 

*Half Life 2 og CS:S

*Doom3

*Medieval

*Rome Total War

*Farcry

* BF1942

*Splinter Cell Pandora tomorrow

 

Som dere skjønner er eg fan av 1st person shooter, men digger også bilspill,strategi,sport osv om det er komt noe bra..

Endret av Fre_ZZe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter min mening kan du fjerne Doom 3 og heller vente til STALKER kommer. Doom 3 er et bra spill, ikke missforstå meg der, men det er forferdelig linært, mørkt og til tider kjedelig.

 

SWAT 4 kommer vel også snart, noe jeg anser som et must når det kommer, så lag plass til det å, for det kommer vel i år, håper vi.

 

Age of Empires 3 kommer, men når er jeg usikker på.

 

Så i min mening kan du droppe Doom 3 og heller smøre deg med tålamod og vente på det som året bringer :p

Lenke til kommentar

Doom 3 kan du stryke, det samme gjelder vel Splinter Cell. Som sagt ikke dårlige spill, men bare middelmådig. Unn deg heller det aller beste du og da bør du antakeligvis legge til Brothers in Arms, Stalker, Age of Empires og Battlefield 2.

 

Disse kommer utover året og er noen godbiter jeg i hvert fall gleder meg til. ;)

Lenke til kommentar
...det samme gjelder vel Splinter Cell.

Ikke enig. Du finner sinnsykt mye underholdning i dette spillet. Nå husker jeg ikke når jeg rundet det for første gang, men det er lenge siden. Er ikke mange uker siden jeg tok det opp igjen på nytt. Synst vansklighetsbalansen også er bra. Vil legge det på hyllen hakket over middelmådig.

Lenke til kommentar

max payne 2 er også eit spel du bør sjekke ut. sidan du nettopp har kjøpt skjermkort og det nettopp har vert jul, så har du sikkert ikkje så mykje penger, så du bør nok teste ein demo av spela før du kjøper, så du ikkje gjer eit bom kjøp.

 

det er og som _oDIn_ sier ikkje bare skjermkortet som avgjer kvaliteten på spela, resten av maskina må klare å holde følge.

Lenke til kommentar

Trur nok resten av maskina vil holde følge, har akkurat satt i en ekstra brikke med 512ram også - så det er cpu'en som vil holde meg litt tilbake den er på 2Ghz klokket. Har ikke altfor høge krav til oppløsning men forventer å greie 1280*1024 greit, eventuelt 1024*768 da med litt AA/AF.. Har stor tru på at det vil gå greit i alle spilla.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...