Gå til innhold

Takk for oppholdet.


Anbefalte innlegg

QUOTE (B|Real)
"HÆ?"
Det heter "Hva?". Er du for lat til å sjekke hva som ble skrevet for 6-7 poster siden i den samme tråden som du poster i?

Jeg refererte til at det er ikke mer enn 6-7 poster siden noen i denne tråden oppførte seg som en idiot.

 

QUOTE (Christaa)

gadd isje lese det... hater deg uansett



*Advarsel utdelt*
<-- den var det jeg referete til ( det var alt han skrev, ingenting annet, ingenting med tråden eller emnet å gjøre, 100% personlig rettet, og jeg kjenner ikke personen engang. Tragisk). Er dette en av de postene som du sier blir fjernet av moderatorer?

 

QUOTE (B|Real)
Og å si at jeg ikke har satt meg inn i temaet, hva vet du egentlig om det?
<-- at du ikke sjekker referanser i den tråden du er i engang, og klarer å prestere et "HÆ?" når du henvises til noe som enkelte ville funnet frem til i blinde, gir meg et lite hint om at du ikke har satt deg særlig inn i dette emnet, eller at du bryr deg bare om halve sannheten, kun de som klager på at folk er bøllete, men at du bryr deg mindre om, eller totalt ignorerer at enkelte er faktisk bøllete.

 

 

QUOTE (B|Real)
Har jeg sagt at ALLE er sånn på forumet? Nei

 

Nei, men du gjør en god jobb i å bare konsentrere deg kun om de som klager på at noen er bøllete, ikke de som bøller, de forsvarer du nesten, ved å si at hey, sånn er verden. Nei , verden er ikke slik der ute, hvor du kan i løpet av en dag stå i fare for å ramle over 2-3 idioter som slenger med leppa etter deg når du åpner kjeften. Dette er og blir et nett-fenomen. Skal man finne lignene der ute, så må man jobbe ganske hardt selv for å finne eller skape slike ubehagelige situasjoner.

Alt man trenger å gjøre her inne derimot for å havne i en slik situasjon, er å åpne kjeften og være hjelpsom, så er det noen som ikke liker det også tydeligvis hvis man er på feil sted til feil tid.

 

Det er stor forskjell på en verden hvor ikke alle kommer overens, og et forum fullt av testesteron-overblåste bøller som skal korrigere alt man gjør til enhver tid.

Å tilbringe lengre tid sammen med en slik person, som oppfører seg slik der ute i virkeligheten kalles: "samboeren min var en sosiopat / psykopat".

 

QUOTE (B|Real)
Det blir da luket bort de kommentarene som kommer (i allefall de som _blir_ rapportert).

Og at de blir luket bort, gjør at det er greit at bøller holder på som de gjør til postene blir fjernet uten at man gjør noe med det i litt større perspektiv/sammenheng på lang sikt?

 

Så din løsning er: A:la bøllene gjøre sitt, B:folk blir irritert/nedverdiget. C: etter en stund, når skaden er gjort, kanskje noen nye brukere skremt vekk, kommer moderator å fjerner posten. D: start punkt A på nytt igjen. og kjøre det i en evig loop uten forbedring noensinne?

 

Det er jo soleklart at det er et problem, hvis ikke ville ikke såpass mange tatt det opp i såpass mange tråder og poster. Du virker som om du totalt ser bort i fra det i en egengjort selektiv virkelighet.

 

QUOTE (B|Real)
Ja dette blir for dumt...for skulle du ikke ha forlatt for x antall poster/dager siden?? ;)
<- hvorfor ble jeg ikke overrasket over at du "brukte" det som "argument" har du sluppet opp for argumenter, eller har du noen i det hele tatt som stemmer med situasjonen basert på hele sannheten, ikke bare det du velger selektivt å se? Det blir for lavmål og forutsigbart.

 

de gangene du skriver her "joda, selvfølgelig finnes" ditt og datt, eller "Joda, selvfølgelig gjør noen.." ditt og datt, så supplerer du det med et "men.." og dermed en rettferdiggjørelse ovenfor hvorfor det er slik, og prøver å overbevise om at det må man bare finne seg i, hver eneste gang, har du lagt merke til det?

 

Nei, det er ikke ok, og nei, det er ikke noe "men", å bli bøllet med er ikke noe en burde finne seg i.

 

Hadde du lest hele denne tråden, så hadde du visst hvorfor jeg er her fortsatt og ikke stillt et retorisk spørsmål du allerede vet/burde visst svaret på.

 

Og ja, jeg har lest alle retningslinjene ord for ord. De bare bekrefter enda sterkere, og overbeviser meg enda mer om at de er totalt uakseptabel oppførsel å mobbe og være bøllete ovenfor brukere her inne, og at noe burde gjøres med det på en effektiv / konstruktiv måte. Er du redd for forbedring på det området?

 

 

Karma

Endret av Karmacom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (Karmacom @ 16/01/2005 : 04:16)
Er dette en av de postene som du sier blir fjernet av moderatorer?

Hva den enkelte moderatoren gjør i et slik tilfelle kan ikke jeg bestemme. Om han/hun velger å fjerne teksten eller å la det stå er da opp til han/henne, men imo så burde den vært fjernet ja.

QUOTE (Karmacom @ 16/01/2005 : 04:16)

QUOTE (B|Real)
Og å si at jeg ikke har satt meg inn i temaet, hva vet du egentlig om det?
<-- at du ikke sjekker referanser i den tråden du er i engang, og klarer å prestere et "HÆ?" når du henvises til noe som enkelte ville funnet frem til i blinde, gir meg et lite hint om at du ikke har satt deg særlig inn i dette emnet, eller at du bryr deg bare om halve sannheten, kun de som klager på at folk er bøllete, men at du bryr deg mindre om, eller totalt ignorerer at enkelte er faktisk bøllete.

At jeg ikke har lest HELE threaden kan stemme ja, men så har jeg vært her ei stund før deg og har hatt ei stund som moderator og vet hva folk sier slike threads.

Så ja, jeg har ikke satt meg ned å ni-lest alt her i denne threaden.

QUOTE (Karmacom @ 16/01/2005 : 04:16)

QUOTE (B|Real)
Har jeg sagt at ALLE er sånn på forumet? Nei

Nei, men du gjør en god jobb i å bare konsentrere deg kun om de som klager på at noen er bøllete, ikke de som bøller, de forsvarer du nesten, ved å si at hey, sånn er verden. Nei , verden er ikke slik der ute, hvor du kan i løpet av en dag stå i fare for å ramle over 2-3 idioter som slenger med leppa etter deg når du åpner kjeften. Dette er og blir et nett-fenomen. Skal man finne lignene der ute, så må man jobbe ganske hardt selv for å finne eller skape slike ubehagelige situasjoner.

Alt man trenger å gjøre her inne derimot for å havne i en slik situasjon, er å åpne kjeften og være hjelpsom, så er det noen som ikke liker det også tydeligvis hvis man er på feil sted til feil tid.

Hm...så jeg forsvarer de nå altså...

Kan ikke si at jeg har gjort noe slikt.

QUOTE (Karmacom @ 16/01/2005 : 04:16)

Det er stor forskjell på en verden hvor ikke alle kommer overens, og et forum fullt av testesteron-overblåste bøller som skal korrigere alt man gjør til enhver tid.
Å tilbringe lengre tid sammen med en slik person, som oppfører seg slik der ute i virkeligheten kalles: "samboeren min var en sosiopat / psykopat".

 

Igjenspeiler dette egentlig ikke at du ikke tåler kritikk selv? o_O

QUOTE (Karmacom @ 16/01/2005 : 04:16)

QUOTE (B|Real)
Det blir da luket bort de kommentarene som kommer (i allefall de som _blir_ rapportert).

Og at de blir luket bort, gjør at det er greit at bøller holder på som de gjør til postene blir fjernet uten at man gjør noe med det i litt større perspektiv/sammenheng på lang sikt?

 

Så din løsning er: A:la bøllene gjøre sitt, B:folk blir irritert/nedverdiget. C: etter en stund, når skaden er gjort, kanskje noen nye brukere skremt vekk, kommer moderator å fjerner posten. D: start punkt A på nytt igjen. og kjøre det i en evig loop uten forbedring noensinne?

 

Det er jo soleklart at det er et problem, hvis ikke ville ikke såpass mange tatt det opp i såpass mange tråder og poster. Du virker som om du totalt ser bort i fra det i en egengjort selektiv virkelighet.

At man ikke gjør noe med det i det større perspektiv?

Hva vet du om hva som foregår bak scenen som moderator og hvilken straff brukeren får her på dette forumet? Vil tro at det er et svært begrenset antall personer som vet dette jeg, nemlig moderatorene selv.

QUOTE (Karmacom @ 16/01/2005 : 04:16)

QUOTE (B|Real)
Ja dette blir for dumt...for skulle du ikke ha forlatt for x antall poster/dager siden?? ;)
<- hvorfor ble jeg ikke overrasket over at du "brukte" det som "argument" har du sluppet opp for argumenter, eller har du noen i det hele tatt som stemmer med situasjonen basert på hele sannheten, ikke bare det du velger selektivt å se? Det blir for lavmål og forutsigbart.

Det var da ment som en humoristisk kommentar, men enkelte folk har vist ikke humor her inne og må ta alt som blir skrevet som et "angrep" på en...

QUOTE (Karmacom @ 16/01/2005 : 04:16)

de gangene du skriver her "joda, selvfølgelig finnes" ditt og datt, eller "Joda, selvfølgelig gjør noen.." ditt og datt, så supplerer du det med et "men.." og dermed en rettferdiggjørelse ovenfor hvorfor det er slik, og prøver å overbevise om at det må man bare finne seg i, hver eneste gang, har du lagt merke til det?

Nei, egentlig ikke...ser ikke problemet i det heller.

QUOTE (Karmacom @ 16/01/2005 : 04:16)

Og ja, jeg har lest alle retningslinjene ord for ord. De bare bekrefter enda sterkere, og overbeviser meg enda mer om at de er totalt uakseptabel oppførsel å mobbe og være bøllete ovenfor brukere her inne, og at noe burde gjøres med det på en effektiv / konstruktiv måte. Er du redd for forbedring på det området?
Jeg lurer serriøst hva folket her har gjort mot deg siden du er så utrolig på bittet (fan ta så millitæret forrandre språkbruken min!! :( ) på at det er så fryktelig ille her på forumet..
Endret av B|Real
Lenke til kommentar

Må bare få legge inn min erfaring med nettop det Karmacom beskriver.

 

I min begynnelse på dette forumet var jeg så uheldig at jeg klarte å skrive at jeg "kjente en kar som klarte 35k i 3Dmark 01" da det hele viste seg å være en misforståelse fra div. parter.. Det førte til at jeg ble kastet dritt imot som feks: "jadda, da var dere flink! satt verdensrekord og greier! :roll:" og noe annet jeg ikke kommer på i farta. Jeg ble skremt av det, av hvor nøye og presist man skal være, og hvis noen tar feil, så får man skikkelig dask på pungen.. Selvfølgelig var ikke alle kommentarene usaklige, det kom de som sa "hmm, tror kanskje du har tatt litt feil her? sikker på at det var slik?" osv. Det har ført til at jeg leser over hvert eneste innlegg jeg poster, og retter alt som må være av feil, som jeg ser. Tilogmed denne.

 

Lurer på hva som får folk til å reagere som noen totalt idioter når de ser noen som har helt feil i noe?

Lenke til kommentar

QUOTE (B|Real @ 16/01/2005 : 04:58)
QUOTE (Karmacom @ 16/01/2005 : 04:16)
Er dette en av de postene som du sier blir fjernet av moderatorer?

Hva den enkelte moderatoren gjør i et slik tilfelle kan ikke jeg bestemme. Om han/hun velger å fjerne teksten eller å la det stå er da opp til han/henne, men imo så burde den vært fjernet ja.

QUOTE (Karmacom @ 16/01/2005 : 04:16)

QUOTE (B|Real)
Og å si at jeg ikke har satt meg inn i temaet, hva vet du egentlig om det?
<-- at du ikke sjekker referanser i den tråden du er i engang, og klarer å prestere et "HÆ?" når du henvises til noe som enkelte ville funnet frem til i blinde, gir meg et lite hint om at du ikke har satt deg særlig inn i dette emnet, eller at du bryr deg bare om halve sannheten, kun de som klager på at folk er bøllete, men at du bryr deg mindre om, eller totalt ignorerer at enkelte er faktisk bøllete.

At jeg ikke har lest HELE threaden kan stemme ja, men så har jeg vært her ei stund før deg og har hatt ei stund som moderator og vet hva folk sier slike threads.

Så ja, jeg har ikke satt meg ned å ni-lest alt her i denne threaden.

QUOTE (Karmacom @ 16/01/2005 : 04:16)

QUOTE (B|Real)
Har jeg sagt at ALLE er sånn på forumet? Nei

Nei, men du gjør en god jobb i å bare konsentrere deg kun om de som klager på at noen er bøllete, ikke de som bøller, de forsvarer du nesten, ved å si at hey, sånn er verden. Nei , verden er ikke slik der ute, hvor du kan i løpet av en dag stå i fare for å ramle over 2-3 idioter som slenger med leppa etter deg når du åpner kjeften. Dette er og blir et nett-fenomen. Skal man finne lignene der ute, så må man jobbe ganske hardt selv for å finne eller skape slike ubehagelige situasjoner.

Alt man trenger å gjøre her inne derimot for å havne i en slik situasjon, er å åpne kjeften og være hjelpsom, så er det noen som ikke liker det også tydeligvis hvis man er på feil sted til feil tid.

Hm...så jeg forsvarer de nå altså...

Kan ikke si at jeg har gjort noe slikt.

QUOTE (Karmacom @ 16/01/2005 : 04:16)

Det er stor forskjell på en verden hvor ikke alle kommer overens, og et forum fullt av testesteron-overblåste bøller som skal korrigere alt man gjør til enhver tid.
Å tilbringe lengre tid sammen med en slik person, som oppfører seg slik der ute i virkeligheten kalles: "samboeren min var en sosiopat / psykopat".

 

Igjenspeiler dette egentlig ikke at du ikke tåler kritikk selv? o_O

QUOTE (Karmacom @ 16/01/2005 : 04:16)

QUOTE (B|Real)
Det blir da luket bort de kommentarene som kommer (i allefall de som _blir_ rapportert).

Og at de blir luket bort, gjør at det er greit at bøller holder på som de gjør til postene blir fjernet uten at man gjør noe med det i litt større perspektiv/sammenheng på lang sikt?

 

Så din løsning er: A:la bøllene gjøre sitt, B:folk blir irritert/nedverdiget. C: etter en stund, når skaden er gjort, kanskje noen nye brukere skremt vekk, kommer moderator å fjerner posten. D: start punkt A på nytt igjen. og kjøre det i en evig loop uten forbedring noensinne?

 

Det er jo soleklart at det er et problem, hvis ikke ville ikke såpass mange tatt det opp i såpass mange tråder og poster. Du virker som om du totalt ser bort i fra det i en egengjort selektiv virkelighet.

At man ikke gjør noe med det i det større perspektiv?

Hva vet du om hva som foregår bak scenen som moderator og hvilken straff brukeren får her på dette forumet? Vil tro at det er et svært begrenset antall personer som vet dette jeg, nemlig moderatorene selv.

QUOTE (Karmacom @ 16/01/2005 : 04:16)

QUOTE (B|Real)
Ja dette blir for dumt...for skulle du ikke ha forlatt for x antall poster/dager siden?? ;)
<- hvorfor ble jeg ikke overrasket over at du "brukte" det som "argument" har du sluppet opp for argumenter, eller har du noen i det hele tatt som stemmer med situasjonen basert på hele sannheten, ikke bare det du velger selektivt å se? Det blir for lavmål og forutsigbart.

Det var da ment som en humoristisk kommentar, men enkelte folk har vist ikke humor her inne og må ta alt som blir skrevet som et "angrep" på en...

QUOTE (Karmacom @ 16/01/2005 : 04:16)

de gangene du skriver her "joda, selvfølgelig finnes" ditt og datt, eller "Joda, selvfølgelig gjør noen.." ditt og datt, så supplerer du det med et "men.." og dermed en rettferdiggjørelse ovenfor hvorfor det er slik, og prøver å overbevise om at det må man bare finne seg i, hver eneste gang, har du lagt merke til det?

Nei, egentlig ikke...ser ikke problemet i det heller.

QUOTE (Karmacom @ 16/01/2005 : 04:16)

Og ja, jeg har lest alle retningslinjene ord for ord. De bare bekrefter enda sterkere, og overbeviser meg enda mer om at de er totalt uakseptabel oppførsel å mobbe og være bøllete ovenfor brukere her inne, og at noe burde gjøres med det på en effektiv / konstruktiv måte. Er du redd for forbedring på det området?
Jeg lurer serriøst hva folket her har gjort mot deg siden du er så utrolig på bittet (fan ta så millitæret forrandre språkbruken min!! :( ) på at det er så fryktelig ille her på forumet..

Det blir litt mye quote-hopping her nå, så for oversiktens skyld gjør jeg slik:

 

 

Ang, forsvare bøllete adferd, så føler jeg at du gjør det når du bagatelliserer det vekk, men samtidig bruker veldig mange ord på å gi negativ fokus på de som klager på de samme bøllene. Da ugyldiggjør du klagerne med å kalle dem "fjortiser som ikke tåler tilsnakk", eller "folk som tar alt som ett angrep"

 

Jeg har heller ikke sagt at alle her er bøller, men det kommer da litt inn på at du må lese hele tråden, så ser du klart å tydelig at jeg snakker om et klart mindretall, som ofte henger sammen, men som påvirker en stor mengde brukere.

 

At du har "vært her lenger enn meg og vet hva folk pleier å skrive i slike innlegg"

er vel ingen unnskyldning, og heller ei noen rettferdigjørelse for å kunne gjette deg frem til hva jeg har skrevet eller ikke skrevet tidligere.

 

Hva om jeg har vært moderator i et annet forum i 10 år og IRC-OP i snart 15 år på servere i dalnet og efnet som har millioner av brukere, tusener av sånne brukerforumer og flere hundrevis av slike tråder som akkuratt denne daglig? Har jeg lisens til å gjette meg frem til alt du har skrevet i dine 11.000+ poster da basert på min egen bakgrunn?.

Kan du legge det fra deg mens du er i denne tråden tror du og følge de logiske kravene som skal til for å kommentere noen, nemlig å faktisk lese gjennom det de har skrevet i denne sammenhengen, i denne tråden, og kommentere basert på det, ikke basert på hvordan andre lignende tråder pleier å se ut som, for enkelte av definisjonene du har gitt her stemmer ikke med det emnet vi diskuterer her. Vi diskuterer ikke sinte fjortiser som ikke tåler å få en beskjed f.eks.

 

Ang. hva som foregår bak kulissene for er for meg som bruker irrellevant, det som teller for en bruker, er hva jeg ser her ute, resultatet. Utifra resultatet, kan man gå utifra om hva enn som skjer bak kulissene er bra nok, eller ikke strekker til. Hvis det hadde vært relevant for brukerne hva som foregår bak kulissene, så hadde dere jo delt med oss brukerne, og da ville det ikke vært bak kulissene lenger.

 

Det resultatet jeg har opplevd hittils, på den korte tiden jeg har vært her, har gitt meg et dårlig inntrykk.

 

At noen ikke liker din humor, som muligens er morsom for deg, eller at inni tankene dine er utformet som en spøk, så betyr ikke det nødvendigvis at andre ser spøken i det, dette er et tekstmedium, du ser ikke utrykkene til den andre personen med mindre de gjør sitt ytterste for å poengtere / simulere det kroppsråket.

Selvom noen ikke ser din humor, betyr ikke at de tar det som ett angrep av den grunn. Må det være enten eller? Svart hvitt? Enten så liker de humoren din? eller så ser de på deg som en angriper? Det høres litt for enkelt ut.

Jeg kan ikke si at det var uttrykt særlig humoristiskt, men så heller ikke på det som et angrep. mer en dårlig litt lavmål kommentar. Hadde jeg sett humoren i det, ville jeg oppfattet det som en dårlig spøk med hovedsak i å more deg, ikke meg.

 

Ang. kritikk, du kan jo sjekke postene mine og se hvor mange "fan ass dra til hælvete" jeg har slengt til noen her inne i denne tråden eller andre diskusjoner her inne når jeg har fått kritikk, det taler for seg selv, men det krever da at du undersøker det ved å lese tråden og postene mine tidligere, og ikke bare legge ut generaliseringer om sinte fjortiser og sytepaver som klager uten like.

Den dagen jeg ikke tåler kritikk, så forsvinner jeg bare ganske enkelt.

 

Hvis dette engasjerer deg kraftig, før du begynner å tolke hvert eneste ord jeg sier i en retning, som hittils har vært at jeg er en som ikke tåler kritikk, en som ikke tåler tilsnakk, en som ingen har bøllet med, så burde du kanskje sette deg dypere inn i meg, lese de tidligere postene mine først og basere deg på det i stedet for å gå utifra / gjette basert på statistikk hvilken situasjon jeg er i, har vært i, eller hvordan jeg har tatt det.

 

Dette har egentlig rent lite å gjøre med meg personlig å gjøre, men et emne som har med flere å gjøre som har uttrykt tydelig hva de mener om slik adferd.

 

Ang. bittet (bestemt på? bitter?) , Nei, alt er ikke svart / hvitt. Kan det falle deg inn at det faktisk er et emne enkelte interresserer seg for å utdype seg om, diskutere, finne mer ut om uten at de må være skadeskutte tigre av den grunn?

Jeg mener, er ikke dette "Tilbakemeldinger om Forumet" vi befinner oss i nå da?

Hele denne tråden er en slik tilbakemelding. Vil dere ikke ha tilbakemeldinger, du mener vel ikke det?

 

Siden du er oppatt av hvordan verden er som du beskriver tidligere, da vet du vel også at alle de gangene noe positivt skjer i verden, alle de gangene en krig blir forhindret osv. Så blir ofte ikke historien fortalt en gang, men så fort noe går galt, så kommer det for dagen?

Det burde jo du som moderator da innfinne deg med når dere har ett forum som innbyr til nettopp dette, at folk kommer med tilbakemeldinger, også når de har noe negativt å klage på ang forumet. Men i størst grad nå sa kommer du inn og avfeier mye av det, definerer folk som klager som fjortiser og sinte bitre mennesker.

 

Jeg er uenig isåfall, jeg mener det er bøller som er sinte bitre mennesker, som har glemt hva glede vil si, og har blitt alt for opptatt av kunnskap på bekostning av litt visdom / sosiale antenner. Folk som må ha rett til enhver tid, koste hva det måtte koste, istedet for å ha det hyggelig.

 

Tidligere har jeg sagt, i denne tråden, at jeg har ikke tidligere vært på ett forum, som er så fullt av nyttig informasjon og konstruktive personer, blandet sammen med bøller i så stort omfang.

 

Dvs. at jeg synes ikke at det er fryktelig ille, at alle er fryktelig ille her, men en liten bølleklan som gjør det ille nok for veldig mange, og en periode på 3-4 dager så jeg veldig mye mobbing av nye (og gamle) brukere, noe som resulterte i denne tråden. Må det være mot MEG det skjer for at jeg skal synes at noe er ille? Hvis jeg kjører på motorveien, forbi en buss-ulykke, med lik strødd utover, og overlevende som mangler armer og ben, har jeg da ikke rett til å synes at det er fryktelig ille? Burde jeg ikke stoppe å hjelpe til?

 

Hvis jeg ser mye mobbing her, burde jeg ikke da gi tilbakemelding her i dette subforumet?

Hvis jeg får juling hjemme av en far som har voldelig adferd, skal jeg da bare være takknemmelig for at jeg har tak over hodet og mat på bordet? Klager jeg så syter jeg? Hvis et barn gjør noe galt, så må de lære at det er galt på værst mulig måte? Det går ikke ann å informere dem saklig om hva de gjør galt?

 

Hvis noen gjør noe galt her, så har en liten gruppe her en tendens til å "informere" dem om det i public i trådene, på værst mulig måte, enda de kunne ha valgt en mye bedre og konstruktiv måte. Sånn fungerer ikke mennesker, mennesker er ikke brytere man kan slappe litt i trynet med noen frekke kommentarer og hoppsan heisan så lystrer de på bakgrunn av at jaja, de gjorde en feil så de fortjener en smekk. Mennesker reagerer dårlig på slik "lærdom", og gjør da somregel det stikk motsatte og setter seg på bakbeina.

 

Allikevel, den mobbingen jeg snakker om har ikke bakgrunn i folk som har gjort feil eller stavet noe feil engang, men ingen bakgrunn i noe i det hele tatt, bare ren og skjær mobbing fra folk som hopper inn i en tråd og kommer med frekke bemerkninger ovenfor folk, kaller dem løgnere osv. Inklusive meg selv.

 

Akkuratt det jeg skriver nå, er en ekstakt gjentagelse av hva jeg har skrevet tidligere i tråden her i dypere detalj, så jeg ser liten hensikt i å utdype det mer ettersom det allerede er besvart tidligere i tråden.

 

Karma

Endret av Karmacom
Lenke til kommentar

Hvis du er ute etter "hets", så skulle du opplevd den stormen jeg fikk med epplekjekke kommentarer i den første SO posten..... :whistle:

 

Forstod de bedre etterpå da, og de fleste var jo kjempegreie karer.

 

 

Verden er nå slik at enkelte har en annen tone enn andre. Opplever du det som mobbing så gi beskjed til moderator og vedkommende. Mange mobbere tror ikke de er, nettopp, mobbere.

 

Stikker du fra forumet så tenk på følgende: "Ondskap gror når gode mennesker ikke gjør noe med det" :thumbup:

Lenke til kommentar

QUOTE (Dotten @ 18/01/2005 : 20:14)
Stikker du fra forumet så tenk på følgende: "Ondskap gror når gode mennesker ikke gjør noe med det"  :thumbup:

Hehe, faktisk en av de første tingene jeg skrev på forumet her, bare skrev det på engelsk:

 

"All it takes for evil to triumph, is when good men does nothing."

 

Deja vu :D

 

( Skrev det i den andre posten min på side 1 av denne tråden faktisk ).

 

Karma

Endret av Karmacom
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...