Gå til innhold

HL2 hjelp! Spoiler advarsel, har kommet langt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kommet inn i The Citadel.. dersom du ikke vil vite mer, så ikke les mer...

hallo.. du er advart.. ;)

Alltså rett etter at man har tatt seg inn i the citadel, så får man jo en fin sighseeing, ikke sant? Den slutter ganske fett med en ny lek-sak med fint blått lys i..... :whistle:

Det som er problemet er at hopping er blitt umulig, skal det være slik her? Det er force fields over alt og den eneste plassen jeg kan fortsette er det et lite lavt fxxxings gjerde som man lett kunne ha hoppet over for å fortsette, men nå kan jeg alltså ikke lengre hoppe... Hva er det jeg misser her? har prøvd å vri hjernen men jeg kommer alltså ikke på noen løsning.. Please noen! Hjelp, men hjelp meg ikke for mye, vil jo ikke ha noen spoilers selv heller.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gikk det ikke ann å hoppe der da? :hmm:

mener å huske at jeg gjorde det....mulig jeg husker feil da.....

men denne posten burde vel egentlig vært under HL kategorien på "Spillforum - for de mest populære spillene"

Skrevet

Sikkert en bug. Prøv å spawne deg selv til samme level for å så prøve igjen.

"changelevel d3_citadel" (aner ikke hva banen heter)

Eller du kan starte new game og bare starte på den siste banen du kom til.

Skrevet

Det er en kjent bug ja. Fikk den selv. Du må som nevnt over starte på nytt før "karusellen". Når du da kommer dit hvor våpnene blir tatt fra deg, anbefaler jeg at du ikke rører mus/tastatur før den sekvensen er over. Så prøver du å se om du kan hoppe etterpå. Hvis du kan det da, anbefaler jeg at du også "prøvehopper" litt mens du fortsetter på det brettet, bare sånn for sikkerhets skyld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...