Gå til innhold

Ny Netshop-logo (trenger feedback)


Anbefalte innlegg

Ettersom jeg driver med design, leter jeg alltid etter potensielle klienter/offer i alle kriker og kroker. Derfor tenkte jeg at Netsshop skulle bli mitt neste offer siden jeg har begynt å handle der og har fritidsproblemer / ikke noe liv.

 

Ville vært fint med feedback på denne logoen ( liker å gjøre litt "markeds-undersøkelse" før jeg kommer med forslag til noen ), hvordan dere evt. synes den er i fohold til den de har på http://www.netshop.no , er den bedre, værre? verdt å presentere for dem i håp om en avtale?

 

Konseptet bak logoen er "net" i "netshop", og lagde derretter en pulse-aktig strek (sånn som i hjerte-maskiner, ping i datanettverk osv.) som samtidig ligner på en tilta "N".

 

Bottom line av det jeg trenger å vite er om du som kunde/kjøper ville ha hatt den "nye" logoen på en bærbar du hadde kjøpt derfra fremfor den røde netshop bruker per i dag, eller vice versa.

 

På forhånd takk.

 

Karma

 

 

Logo i 3D-animasjon ( 3.5MB, muligens man må "tillate active-X innhold hvis man har satt opp SP2 på en streng måte ) clicky -> http://www.monkerud.com/netshop/logo.html

 

 

Original logo:

logo.jpg

 

Design-eksempel av logo:

bilde1.jpg

 

Ett eksempel til:

Design-eksempel av logo:

bilde2.jpg

Endret av Karmacom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den siste var finest, og kulest slagord! Kanskje du må gjøre den litt rødere så den passer inn med siden deres som den er nå

Takk,

ja farge er noe jeg vil tilpasse til helhets-designen deres når jeg fremlegger forslag, enten ved å forandre fargen på logoen, eller ved å lage en komplett side-design som jeg leverer med logo, topp-banner, knapper, menyer og eksempler av reklame-bannere de kan ha på andre nettsider osv som en helhet.

 

Mål/aim er å presentere en helhets-design samt logo som skal "slå" konkurrentene for å gjøre det attraktivt som løsning for dem.

 

Karma.

Lenke til kommentar
Logo i 3D-animasjon ( 3.5MB, muligens man må "tillate active-X innhold hvis man har satt opp SP2 på en streng måte ) clicky -> http://www.monkerud.com/netshop/logo.html

digg den der da ;)

Takk Takk, ikke ferdig enda, måtte bare slenge sammen raskt. Skal legge på effekter, videobakgrunn og rendre det ut i MPEG2 som en TV-reklame før jeg legger det frem for dem. skal poste det så fort den er ferdig senere i kveld natt.

 

Karma

Lenke til kommentar

skjønte ikke hvorfor du av alle folk skulle lage netshop logo..

men din så ikke noe spes bra ut..

 

den original logoen er bedre.

 

den de har:

- poenget konkretert

- seriøst

- "lystige" farger

 

din:

vanlig..

edit: raportert pga. Feilposting

Endret av Valent
Lenke til kommentar
skjønte ikke hvorfor du av alle folk skulle lage netshop logo..

men din så ikke noe spes bra ut..

 

den original logoen er bedre.

 

den de har:

- poenget konkretert

- seriøst

- "lystige" farger

 

din:

vanlig..

edit: raportert pga. Feilposting

Takk for feedback.

 

men "feilposting" ? Dette er forum for bærbare, det er bærbar jeg handler der, de selger b.la bærbare der, mange her handler bærbare der, og her jeg har kontakt med flest brukere, og demed viktigst for meg å få feedback fra brukerne i denne forum-seksjonen, ingen andre seksjoner. Derfor spør jeg i denne forumseksjonen.

 

Skal jeg rapportere deg for misbruk av rapportering da?

 

Karma

Lenke til kommentar
den original logoen er bedre.

 

den de har:

- poenget konkretert

- seriøst

- "lystige" farger

- javel? poenget er å selge datautstyr, gjør de det bedre med en enkel svart og hvit logo med hvit skrift? det er slett ikke noe "poeng" i den logoen

- oppfatter ikke Karmacoms logo som useriøs bare fordi den har en morsom slogan

- lystige? svart og rødt? og hvitt...

 

originallogoen er helt enkel, funker greit, men er ikke det lekreste vi har sett innen design. Riktignok et framskritt fra den tiden de het HWB men de har ikke vondt av å oppgradere logo og look på sidene deres igjen.

 

edit: denne topic omhandler absolutt ikke bærbare datamaskiner, men Webdesign og grafikk, og ville nok nødvendigvis ha passet best inn her: Web-design, HTML og CSS. Mener jeg...

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...