Gå til innhold

Noen som husker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et spill som het Dogday? Var et typisk pek-og-klikk-spill.. Er fra 97-98 eller noe sånt.. Noen som aner hvor jeg kan få tak i det? Hadde det før, men har mistet cd'en :no:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trur jeg hadde en demo av det en gang... Det var et spill med bilder og filmer slik som i myst ikkesant? Ganske artig, mørkt spill...

Skrevet

Det var sånn trykk deg rundt-spill liksom.. Man våknet opp i en rønne og første oppgave var å komme seg ut derfra.. Så skulle man etter hvert redde "hundeverdenen" fra en ond hersker eller noe sånt.. Var et ganske dystert spill, men ganske spennende egentlig.. Irriterer meg at jeg aldri fikk spilt det ferdig.. For jeg var så hekta på det en gang i tiden.. :(

Skrevet

Tro meg Luzifer, jeg har prøvd på det mange ganger, men jeg finner ikke så mye om det! Så det var til salgs på ebay, men det hjelper jo meg lite, for det sto det bare ble sendt rundt i USA :( Og det er det eneste stedet jeg har sett det blir solgt.. Ingen som har det liggende i en skuff hvor det støver ned og har lyst til å selge det til meg da? ;)

Skrevet

Takk skal du ha figure_02, ikke mange jenter her tror jeg.. Men jeg er en av de få "spillgale" jentene.. ;)

Skrevet

Til figure_02: Jeg spiller ikke cs nå, har bare bærbar pc om dagen, men har spillt cs før.. Men jeg ble aldri noe god, var derimot ganske god på Q3 en gang i tiden.. hehe :p

Og så til Shadow_Whizper: Nja, man starter i en rønne, der er det vel bare en seng.. Husker ikke noen tv.. er ikke sikker.. Men det er liksom et veldig "trist" spill.. Stemningen er veldig "mørk", og man spiller en hund.. Ganske dårlig grafikk ja, siden det er fra 97-98, men ikke sååå dårlig til være 97-98.. De lever i et totalitært samfunn (et hundesamfunn, bare hunder i stedet for mennesker), og det skal liksom denne bikkja fikse på da..

Dette er forklaringen jeg fant på en side: DOGDAY is set in a bleak, oppressive society run by a corrupt totalitarian regime under the rule of the all-powerful Chegga. The few fortunate enough to be part of Chegga's elite enjoy a life of privilege at the expense of the masses.

Skrevet (endret)

Jeg husker at jeg spillte demoen i sin tid.... var ganske bra for tiden ja, grafikkmessig :)

Endret av TCi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...