Gå til innhold

For de som har katter


Anbefalte innlegg

Har en kort historie fra da jeg var 3 år.

 

Det var regnvær ute, og katten kom søkkvåt inn.

Da tenkte jeg med meg selv, at jeg måtte få tørket katten på en eller annen måte. Jeg tenkte etter. "Mamma tørker ting i tørketrommelen".

 

Det skjedde faktisk at jeg puttet katten inn i tørketrommel og slo den på også! Den mjauet som bare det, men jeg var for dom til å ta hintet.

 

Som sagt var jeg bare 3 år da, men katten klarte seg heldigvis (mamma kom akkurat hjem og reddet den).

Men den lå halv-dø ei en uke før den stakk av.

 

Lurer på hvorfor ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en kort historie fra da jeg var 3 år.

 

Det var regnvær ute, og katten kom søkkvåt inn.

Da tenkte jeg med meg selv, at jeg måtte få tørket katten på en eller annen måte. Jeg tenkte etter. "Mamma tørker ting i tørketrommelen".

 

Det skjedde faktisk at jeg puttet katten inn i tørketrommel og slo den på også! Den mjauet som bare det, men jeg var for dom til å ta hintet.

 

Som sagt var jeg bare 3 år da, men katten klarte seg heldigvis (mamma kom akkurat hjem og reddet den).

Men den lå halv-dø ei en uke før den stakk av.

 

Lurer på hvorfor ;)

Gef, HMM jeg lurer på om det har noe med eierene å gjøre? :hmm:

 

:p

Lenke til kommentar

Katten vår er av den rolige sorten heldigvis, og har ikke noen særlige form for ustabilitet. Den har begynt å bli litt surrete da, men det har kanskje mer med alderen å gjøre. Den er tross alt 11 år...

 

Av og til går den og spiser og går ut i stua og legger seg igjen. Men etter en stund virker det som om den har glemt at den nettopp har vært og spist, for da går den inn igjen, finner ut at den har spist, snur og går ut igjen. Dette kan gjenta seg flere ganger!

 

Katter er ikke dumme. Hver morgen står katten vår og glor inn med store øyne for at vi skal synes synd på den. Det ender som oftest med at den får komme inn... :p

 

Generelt tror jeg ikke katter har så mange følelser osv., og vil bli klappet fordi det føles godt, ikke fordi de liker oss. Men katter er godt selskap, det er de :thumbup:

 

Ville heller hatt katt enn fks. en hund! Hunder krever mer stell osv. katter lever mye friere!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...