Gå til innhold

city 17, merkelig må jeg si.

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei folkens!

Har noen merket eller tenkt over at i hele city 17(og resten av hl2 vel å merke) er det ingen speil å se!! Jeg har vertfall ikke sett et eneste et, og vannet reflekterer heller ikke Gordon! er han vampyr kanskje? :tease:

noen andre som har funnet merkelige ting om city 17? send inn send inn!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke mye å reflektere av Gordon siden det bare er 2 armstumper som stikker ut under skjermen :p

Speil ser du vel ikke av den enkle grunnen at de er fjernet så folk kan tenke på krigen istede for sin egen forfengelighet :D

Skrevet

Vann vil heller ikke gi refleksjoner dersom man stirrer rett ned på et sted med klart og grunt vann, det eneste man vil se er bunnen.

De eneste gangene vann kan brukes som speil er dersom man ser rett ned i mørkt grumsete eller dypt vann.

Skrevet

Gjør ikke så mye at speil mangler(selv om det selvsagt er et minus). Det som er virkelig dårlig er at alle trærne ser ut som om de er forsteinet. De rører seg ikke det minste i vinden og er totalt urelistiske. Skulle tro det var 5 år gammel grafikk! :thumbdown:

Skrevet
hei folkens!

Har noen merket eller tenkt over at i hele city 17(og resten av hl2 vel å merke) er det ingen speil å se!! Jeg har vertfall ikke sett et eneste et, og vannet reflekterer heller ikke Gordon! er han vampyr kanskje? :tease:

noen andre som har funnet merkelige ting om city 17? send inn send inn!!

He knows too much

*Tar frem Glemme greie fra "Men in black"*

*Svissshhh!*

Now it's all forgotten!

On topic...... :p

Jeg tror utviklerene skal få deg til og tro at du er Gordon, derfor ser du ingen i Vannet/speil.

Skrevet

Ja også sa han "damn i'm good looking"!

Ah gode gamle dager.. :love:

On-topic: Kanskje det er en god grunn til at Gordon ikke vises? Har noen idet hele tatt sett han i HL2? Det er jo bilde av han på coveret, men utenom det så vises han ikke. :hmm: Kanskje vi får vite noe om det i HL3?

Skrevet

Han vil ikke vises i 3`ern heller, og har ikke gjort det så langt heller. Det er et bevisst valg fra Valve. Hovedpersonen er spilleren. Hvorfor er et godt spørsmål, men så langt har det fungert bra :) Finnes mange slike "ulogiske" ting, både i dette spillet og andre. Noen er bevisste, andre ikke. Slik vil det alltid være :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...