Gå til innhold

Omega har mer en drivere

Migr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey

Jeg leste en gang at omega driveren var bra..men vi har faktisk eg symaskin av omega og jeg har sett det som reklame i en svømme konkuranse..

hva mer fines det av omega? :hmm:

og de har klokker! :p

post-58-1105534506_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den logoen er kun en bokstav som står for, ja nettopp, omega. Det finnes ikke en bedrift/ et merke som heter omega som lager drivere, men det er en person som lager noe han kaller "omega-drivere".

Skrevet
men det er en person som lager noe han kaller "omega-drivere".

Han lager heller ikke drivere, men setter sammen en pakke fra de tidligere utgitte driverene til ATI, for kompatibilitet, ikke for ytelse.

Skrevet
men det er en person som lager noe han kaller "omega-drivere".

Han lager heller ikke drivere, men setter sammen en pakke fra de tidligere utgitte driverene til ATI, for kompatibilitet, ikke for ytelse.

Ytelsen på Omega drivere i forhold til catalyst drivere er faktisk merkbart bedre i visse spill, så faktisk burde man vurdere omega drivere. Smarte drivere. Økte 25 fps i snitt når jeg bytta fra ATi driver til Omega driver i COD : UO :yes:

Skrevet

Omega klokkene er kjent for fantastisk raske drivere. Så bra er de at disse klokkene faktisk går et minutt fortere pr time enn andre klokker som er basert på annet drivverk :fun:

Skrevet
Omega klokkene er kjent for fantastisk raske drivere. Så bra er de at disse klokkene faktisk går et minutt fortere pr time enn andre klokker som er basert på annet drivverk :fun:

Kommer de med egne programmer for overklokking da, tro? ;)

Skrevet

det gjør jeg også... selv om jeg ikke kan si at jeg liker de klokkene noe særlig :D

Certina er tingen derimot :love:

Jeg fikk denne til 20 års dagen (selv om det er noen dager til ennå)

post-58-1105628746_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...