minto Skrevet 10. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2005 si ifra til meg angående key... skulle virkelig gjerne hatt en! egentlig litt desperat!! Lenke til kommentar
1233312ghfdg Skrevet 10. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Kan jeg også være med ? Jeg skal bestille i dag fra : http://www.ebgames.com/ebx/product/241739.asp så får jeg en fin bue Gir Friends keyen min til ole.mp5 (går i klassen hans) Endret 10. mars 2005 av Espen_ Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 10. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) På vegne av Cell_V14 som leser til prøve, så kan jeg med 99% sikkerhet si at du kan være med. Ta å registrer deg på dette forumet http://s9.invisionfree.com/GuardiansofValh...dex.php?act=idx EDIT : Og registrer deg med MSN-addressa di, slik at jeg slipper å sende PM Endret 10. mars 2005 av GuardiaN-- Lenke til kommentar
1233312ghfdg Skrevet 10. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2005 Da er det gjort. Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 Bhaa endelig ferdig med møkk prøven!. Kan jeg også være med ? ja såklart Lenke til kommentar
jack_ Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 Hallo. Kan jeg være med? Skal bestille pre-order snart.. Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Hallo. Kan jeg være med? Skal bestille pre-order snart.. ja du er hjertelig velkommen, men registrer deg på forumet så vi har litt oversikt Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 En ny "rekrutteringstråd" vil komme snart, da denne tråden er veldig rotete nå. Mr.Garibaldi, ta å registrer deg på forumet da ? http://s9.invisionfree.com/GuardiansofValh...dex.php?act=idx Lenke til kommentar
jack_ Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Hallo. Kan jeg være med? Skal bestille pre-order snart.. ja du er hjertelig velkommen, men registrer deg på forumet så vi har litt oversikt Nå har jeg registrert meg på forumet! Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Er den emailen du har registrert deg med MSNen din? EDIT : Glem det.. Endret 12. mars 2005 av GuardiaN-- Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 lalalal imorgen ja, er det bra, for vi skal...... spilleguildwars da i ett hat, så det er klart, i en fart. Vi er jo blidd så sinnsyke, mongo, gaaale....vi skal brenne opp huset, kona, hunden vår. dette gjør jo ingenting nei neisjhda så lenge pcen står. Lenke til kommentar
Inziladun Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Hei, jeg kunne ikke unngå å se at diskusjonen svirret rundt en mulig sammenslåing/konkurranse mellom NoHo (Northern Horizon) og GoV (Guardians of Valhalla), eller vica versa siden GoV tilfeldigvis er _litt_ større. Litt informasjon om NoHo: Guilden består for øyeblikket av 3 personer, men dette er pga vi er i startfasen, og at guilden slettes ved retail uansett. I fremtiden går vi mer inn for å rekruttere medlemmer. Disse 3 medkemmene er alle norske, og heter: Tar Palantir Wa/Mo - Styrt av meg (Inziladun) - har bestilt Guild Wars Lomion Sirfalas Ra/N - Styrt av Lomion - har bestilt Guild Wars Nemui Neko Mo/W - Styrt av Nemui Neko - har bestilt Guild Wars Vi er alle tre brødre, og denne betatesten befant vi oss maksimum 2 metre i fra hverandre, så dette innebærer at det var utrolig bra kommunikasjon mellom oss. Vi har også et par medlemmer på prosjektlista, som f.eks Kenshin No Taida som denne betaen spilte som E/Ra. Vel og merke så er de på prosjektlista usikre da de bare har spillet beta og ikke kjøpt spillet enda. Disse 3 små medlemmene vi har i guilden, klarte igår (med litt hjelp av 3 andre midlertidlige partymembers) å komme til Lions Arch der vi, etter iherdig trading for å få fatt i 1700 gull, kjøpte guild-hall på en frozen island. Dette må vi si oss meget fornøyde med, selv om alt slettes til retail. Så, om dere fremdeles er interessert i en sammenslåing, så hadde det vært greit om dere sa fra, og at vi holdt etterfølgene diskusjon på ett lett oversiktlig sted, som f.eks Gamer.no eller andre forum. Evt deres forum. Jeg føler at MSN og IRC dessverre litt for uryddig å diskutere dette på Lenke til kommentar
minto Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Disse 3 små medlemmene vi har i guilden, klarte igår (med litt hjelp av 3 andre midlertidlige partymembers) å komme til Lions Arch der vi, etter iherdig trading for å få fatt i 1700 gull, kjøpte guild-hall på en frozen island. Dette må vi si oss meget fornøyde med, selv om alt slettes til retail. Synes ikke at det er spesielt imponerende å klare å komme til Lion's Arch! Tok jo egentlig ikke mer enn rundt 15min i exploring mode! Alle maste om det og folk tok seg betalt for å vise vei! Gruppa jeg var med i fant frem uten større problemer.. Samle sammen 1700g er jo bra det.. men når dere er 3stk så jo ikke det en umulighet heller! Det kan vel være vi er interessert.. Får nesten se hva Cell_v14 sier, han som bestemmer.. Men det er absolutt interessant å få noen som samarbeider såpass tett inn i systemet! Hvor gamle er dere forresten? Vi nærmer oss vel 30 medlemmer så om vi går sammen så kan det fort være at dere blir de siste medlemmene.. Lenke til kommentar
Inziladun Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Neinei, men vi fulgte story-line'en så det bød på et par problemer innimellom, spesielt ved det siste missionet Vi brukte da bare 20 minutter på å skaffe det og da Jeg er 18, blir 19 iår, Lomion er 22 og Nemui Neko er 16, blir 17 iår. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 En sammenslåing kan være interessant det. Jeg lager nå en post på forumet vårt i Fri Diskusjon kategorien. Alle som har noen innspill, kom med dem, så kanskje vi kan få greie på om det blir noe av. Vil gjerne ha guildet fullt før release, slik at vi kan konsentrere oss om andre ting. Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Har ikke fått noen Forum beskjed (abbonerer) Men dette ser hyrst interesant ut så sammenslåing ser ypperst ut...men navnkrangel kan vi ta etterpå Men jeg mener at de spydde ut verdiene med 10 gange var møkk, likte at det var forskjell fra andre mmorpg (gull hadde verdi for engangs skyld) men 1700 gull er ikke så altformye, alle har vel hatt 3 murstein i gjennomsnitt (sånn samlet opp etterhvert) men no er det pizza, dere får ha en god påske PS: The ring 2 kom ut 18 mars også Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Om sammenslåinga forhåpentligvis skjer, så må nesten NoHo joine GoV, siden vi har fått på plass webside, forum og 21 medlemmer Lenke til kommentar
PinneVed Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Var clantaggen deres [Val] denne BWE'n? Endret 21. mars 2005 av PinneVed Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 En liten oppdatering : Vi mangler nå 4 medlemmer, vi skal være 30 og er 26...så om du vil være med, si ifra her : http://s9.invisionfree.com/GuardiansofValh...hp?showforum=10 Til dere som allerede er med ; Bruk forumet vårt mer. Har bedra seg mye nå, men kan gjerne benytte det mye mer. Det var alt for denne gang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå