syff Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Sikkert mange på forumet som er middels gode.. som ikke får være med, pga de ikke har spilt med noen som "styrer" hw.mix chan.. om dette skal være en mix chan for dere "progutta" så burde den ikke hete HW.mix. faen ikke mange pro's her.
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 ok. hvorfor er jeg banna, når awake sa jeg fikk være der? er vel pga. Porta ikke liker meg det da? værsåsnill, prøv å vær litt mer voksen om dere skal bruke HW som navn på mixechan da. Unbannet nå.
Sink Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Tror jeg er banned, etter en liten krangel. Ingen banna derfra =)
danilovic Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Altså, som sagt. Vi prøvde å få til en kanal hvor folk herfra opprinnelig kunne mixe under sommerferien, siden klanaktiviteten vanligvis er heller laber da. Gjorde det klart fra første stund at vi kun ville mixe med folk som faktisk vet hva som ligger i å spille PCW, men det holdt tydeligvis ikke. Regner med at alle dere der ute vet hvor irriterende det er å spille med folk som spør om hvor mye eco koster. Vi startet derfor en ny kanal med key, slik at de som faktisk visste hvordan ting skulle gjøres, fortsatt ble med. "HW"-en i hw-mix blir vel da en betegnelse på de fra hw-forumet som, om ikke aim-messig og slikt, så i hvert fall PCW-kjennskapsmessig ligger på et respektabelt nivå. De som synes dette er teit, kan vel bare lage en kanal som er åpen for alle, spille mixer med de, og se åssen det går?
B4stian Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 (endret) 1. Hvis noe skal hete hw mix må jo alle få være med! 2. "Vi vil ikke ha med fjortiser" - neivel.. deg som er det da som ikke lar de andre få en sjanse!! EDIT: har de egen server?? Endret 12. januar 2005 av datating
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Ja, så lag en kanal som heter #hw-mix @ Quakenet da, verre er det ikke.
danilovic Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 La oss si at "mix", som i "HW.mix" betegner at det kun er folk med innsikt i mixing som er med. :----] Hvis dere vil spille, er det uansett ikke kanalen å henge på, siden vi ikke spiller.
B4stian Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Kan jeg spørre om noe?? :!: Er det ikke litt flaut for oss på hw og bli sett ned på siden dere kaller dere for hw-mix, det er vel stort sett dere som er noober og sånn? Her er noen utdrag fra hjemmesiden til clanen: jolt hakke mic så han er litt gay. Plomma ej baje fije åj. Hjeste boka kjem snart!!! Også det beste av det beste.... This site built and hosted for free by FreeWebs.com. Click here to get your own free website. Ikke at jeg legger inn detta for å slenge dritt, men når nesten alle er 12-13 år og sånn så er det vel ikke en pro-clan akkurat? Og hvorfor ikke utvide den til flere medlemmer og evt. 2 lag da de beste er på 1. laget....
LoS Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Hett tips til deg datating: Den klan-siden er så langt i fra seriøs at du må til andre galakser for å finne enden.
danilovic Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 [_MASSE_ svada] Kan du ikke lage din egen pro-CPL-klan, da? :]
B4stian Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 [_MASSE_ svada] Kan du ikke lage din egen pro-CPL-klan, da? :] Hehe, har 1.6 clan jeg... Men ikke det som var poenget mitt, det som var poenget mitt var at det er flere som vil være med som ikke får lov...
danilovic Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Men ikke det som var poenget mitt, det som var poenget mitt var at det er flere som vil være med som ikke får lov... Kan jeg få være med i din klan da? Selv om et navn appelerer til flere personer enn de som er med i klanen med navnet, betyr det ikke at de er berettiget til å være med. Selv om min tiss er større enn dyret og fisk sin, betyr ikke det at jeg skal ha op på #MESED.
Sigga Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Alle vil jo være med i Noa.... Det er ikke demokrati.
Ksungam Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Selv om min tiss er større enn dyret og fisk sin, betyr ikke det at jeg skal ha op på #MESED. Tviler... Vet du ikke hvorfor han kalles "dyret"?
Anbefalte innlegg