Gå til innhold

Garry's Mod screenshots


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er sagt at det ikkje finnes noen dumme spørsmål her i verden, men bare dumme spørsmål  Men her tror eg dette er totalt feil  så ett idiotisk spm. fortjener også ett toskete svar fra meg 

 

Her har du jo muligheter for å leke me fysikk motoren til HL2 til de grader, la din inspirasjon komme frem som aldri før

 

 

 

 

 

 

Hallo!!!!! Våkn opp!!! var ikke det som var cluet me spørsmålet mitt, jeg er jo ikke skada i hodet heller, det som var poenget var at hva er MÅLET med spillet? Skal du drepe folk, eller er d bare for moroskyld?

Tja kansje du burde våkne opp :roll:

Lenke til kommentar
Tja kansje du burde våkne opp

 

...Har jo fatta d nu da seff.......

 

 

 

veldig sjelden jeg sier dette til andre men... *søk!!!* Da finner du det ut og, fortere og lettere

 

 

 

i "help" mener du, eller Google? Finner ikke noe NOEN plasser...

Endret av Backbone
Lenke til kommentar
:D Vet ikke om noen har postet noe lignende før, i så fall har jeg ikke fått denne ideen fra noen andre.

Jeg skal si deg at det meste er oppbrukt... :whistle:

Åååå, så det er postet før? Hvor da?

Jeg har sett bilder av den typen overalt. Gidder ikke bynne å greve meg i gjennom store tråder.

Lenke til kommentar
:D Vet ikke om noen har postet noe lignende før, i så fall har jeg ikke fått denne ideen fra noen andre.

Jeg skal si deg at det meste er oppbrukt... :whistle:

Åååå, så det er postet før? Hvor da?

Jeg har sett bilder av den typen overalt. Gidder ikke bynne å greve meg i gjennom store tråder.

Jeg fant det for en stund sida. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...