Gå til innhold

Garry's Mod screenshots


Anbefalte innlegg

Garrys mod er jævlig irriterende til tider!

 

1. Er EKSTREMT vrient å snu tinga oppned eller slik at det kan stå!

2. Av og til så "låser" kropsdelene eller annet seg fast og kan ikke unfreeze det!

3. Setter seg ekstremt lett fast under bakken

 

Fy faen så irritert jeg ble en gang..Knakk 3 brente PS2 spill

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Garrys mod er jævlig irriterende til tider!

 

1. Er EKSTREMT vrient å snu tinga oppned eller slik at det kan stå!

2. Av og til så "låser" kropsdelene eller annet seg fast og kan ikke unfreeze det!

3. Setter seg ekstremt lett fast under bakken

 

Fy faen så irritert jeg ble en gang..Knakk 3 brente PS2 spill

Er enig med det ja... Holder vel fremdeles på å utvikles... Skulle ønske det var en god metode og spawne folk med våpen og... Men egentlig har jeg gitt opp garrysmod greiene... :hrm:

Lenke til kommentar
Hva er egentlig vitsen med dette spillet?

 

Har spilt HL2 nå i lang tid, og fant liksom ikke noe grunn til å "spille denne modden" jeg...

 

 

 

 

Hva er vitsen med den??

Unnskyld, men er du lettere tilbakestående? Leke med fysikkmotoren i HL2, vel.

Det er jo rett og slett DRITMORO :!: :lol:

Lenke til kommentar
Hva er egentlig vitsen med dette spillet?

 

Har spilt HL2 nå i lang tid, og fant liksom ikke noe grunn til å "spille denne modden" jeg...

 

 

 

 

Hva er vitsen med den??

Det er sagt at det ikkje finnes noen dumme spørsmål her i verden, men bare dumme spørsmål :yes: Men her tror eg dette er totalt feil :roll: så ett idiotisk spm. fortjener også ett toskete svar fra meg :thumbup:

 

Her har du jo muligheter for å leke me fysikk motoren til HL2 til de grader, la din inspirasjon komme frem som aldri før :yes:

Lenke til kommentar
Det er sagt at det ikkje finnes noen dumme spørsmål her i verden, men bare dumme spørsmål  Men her tror eg dette er totalt feil  så ett idiotisk spm. fortjener også ett toskete svar fra meg 

 

Her har du jo muligheter for å leke me fysikk motoren til HL2 til de grader, la din inspirasjon komme frem som aldri før

 

 

 

 

 

 

Hallo!!!!! Våkn opp!!! var ikke det som var cluet me spørsmålet mitt, jeg er jo ikke skada i hodet heller, det som var poenget var at hva er MÅLET med spillet? Skal du drepe folk, eller er d bare for moroskyld?

Lenke til kommentar
Hallo!!!!! Våkn opp!!! var ikke det som var cluet me spørsmålet mitt, jeg er jo ikke skada i hodet heller, det som var poenget var at hva er MÅLET med spillet? Skal du drepe folk, eller er d bare for moroskyld?

Har du ikke fått det med deg ennå? Grave ut litt av pappen du har i skallen, kanskje?

Endret av Lautsprecher
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...