morra Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Jeg er på leting etter to bios-filer som heter SCPH10000.BIN og ROM1.BIN. De er til bruk i PlayStation2-emulatorer. Er det noen her som vet hvor jeg kan finne dem?
the_zombie Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Tror ikke det er lurt å spørre om det her. Det er ulovlig
Umbra Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Er det ulovlig med emulatorer? Det var i alle fall ulovlig å diskutere emulatorer før. Retningslinjene ser ut til å være oppdatert, og jeg kan ikke se at det står noe spesifikt om emulatorer nå. Uansett så ligger diskusjoner om emulatorer i grå-sonen. Det er lovlig å bruke emulatorer, men programvare produsentene er ikke så glad i disse da det er vanlig at de brukes til å kjøre piratkopier.
Fat_ASS Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Emulatorer er fult lovlig! men biosene er det overhode ikke lov å spørre etter da det er ulovlig... Sony har copyright eller no sånt på biosene sine... Kan hente ut biosen ut av sin egen PS2 til eget bruk men ikke lov å hente en på nette...
Goophy Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Eier du en PS2 har du lov til å laste ned BIOS-filene.
Fat_ASS Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Eier du en PS2 har du lov til å laste ned BIOS-filene. new_yes.gif Nå finnes det ganske mange bioser da?! så isåfall kan man bare hente den versonen soim man har selv! å hvordan finner man det ut??
Goophy Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Det går vel an å bla gjennom filene på PS2-en sin?
the_zombie Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Skjønner ikke hva du skal ha ps2 emulator til da. Den spiller jo uansett ikke kommersielle spill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå