MKej Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Skrevet 14. mai 2005 videoen viste mye bra.. ser folkene reagerer mer realistisk når de blir skutt.. fyren ble skutt i ansiktet, og det vises godt. Tror det der var den beste death animasjonen eg noen gang har sett i ett spil Enig. Endelig har de fått litt blod med også, det er det jeg har savnet i COD
mESA Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Leste dette en plass(trur det var teknisk ukeblad) at kroppen ikke forflytter seg bakover når man blir skutt av et våpen. Såg ut som han mannen gjorde det på filmen.
mESA Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Jeg har aldri spillt multiplayer i CoD, så jeg kan ikke uttale meg om den delen dessverre. Likevel har utviklerne lagt mye arbeid bak SP'delen, så jeg betrakter det som et singelplayerspill med multiplayerfunksjon. I motsetning til Battlefield 1942 som er det motsatte. 2 Verdenskrig er en veldig interessant epoke med mange muligheter for utviklerne å lage noen ordentlig knallspill, det har det ikke klart. Singelplayer altså. Tenk på alle de store filmene fra 2 verdenskrig; Das Boot, Redd Menig Ryan, Den Tynne Røde Linjen, Band Of Brothers osv. Men hva har spillverden klart å hoste opp? Bortsett fra noen multiplayersuksesser har vi ikke fått til noen spill som fortsatt huskes for sin genialitet eller kreativitet. Jeg vil ha et spill som kan skildre krigens brutalitet, gi spilleren mer realisme men allikevel et friere og mer fengende gameplay. Dagens WW2 spill er som FPS generellt, kun i andre omgivelser. Hvorfor ikke utnytte potensialet som ligger i denne epoken med et genialt singelplayerspill som vil huskes? Det samme begynner å skje med Vietnamkrigen, altfor mange spill som er helt like. Hadde vært greit med litt nytenkning! Band of brothers er ikke en film
co2 Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Leste dette en plass(trur det var teknisk ukeblad) at kroppen ikke forflytter seg bakover når man blir skutt av et våpen. Såg ut som han mannen gjorde det på filmen. I virkeligheten hadde han gått i bakken etter første kula, ettersom de sansynligvis brukte en MG42 for å skyte gjennom døra. Får håpe de ikke begynner med "Rambo død"er, der de rister og fyker bakover. Men men, fin grafikk. Er vel eneste forbedrningen, har lite tro på at CoD folkene klarer å lage et skikkelig ww2. De ender alltid opp med urealistisk run'and'gun enmannshær.
Mala Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 Leste dette en plass(trur det var teknisk ukeblad) at kroppen ikke forflytter seg bakover når man blir skutt av et våpen. Såg ut som han mannen gjorde det på filmen. I virkeligheten hadde han gått i bakken etter første kula, ettersom de sansynligvis brukte en MG42 for å skyte gjennom døra. Får håpe de ikke begynner med "Rambo død"er, der de rister og fyker bakover. Men men, fin grafikk. Er vel eneste forbedrningen, har lite tro på at CoD folkene klarer å lage et skikkelig ww2. De ender alltid opp med urealistisk run'and'gun enmannshær. Har mine tvil eg også, men for all del spillet skal kjøpes whatsoever. For dette virker som ett morro spill
Armageddon Skrevet 14. mai 2005 Skrevet 14. mai 2005 hadde vært en fordel om de hadde brukt ragdoll effekt, som i HalfLife2, hvor kroppene ble livløse etter du hadde levert det dødelige skuddet. Pluss at de er ganske undeholdene når folk fyker metervis gjennom lufta av en granat..
dapre Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/60...19045947160.jpg Dette bildet fikk meg til å tenke på det oppdraget i MoHaa der du må vise falske papirer for å komme deg videre ned i bunkeren. Ser ut til at det samme skjer her....?? Eller sjekker de den klassiske lastebilen full av allierte soldater ?? Hvem vet ? Bare dem selv. Vi andre får vente til høsten...
MKej Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Skrevet 17. mai 2005 Sjekk ut det nye traileren til COD2 http://pc.ign.com/articles/614/614703p1.html Videoen kom i går
Mala Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 Traileren til COD2 vra fantastisk Dette spillet ska prange min hylle i hvertfall.
MKej Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Skrevet 19. mai 2005 (endret) Pointe-Du-Hoc Fra Call Of Duty 2 Helt rått!! Endret 19. mai 2005 av MKej
Mala Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 D-Day Fra Call Of Duty 2 Helt rått!! Pointe-Du-Hoc for å vere nøyaktig
co2 Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 D-Day Fra Call Of Duty 2 Helt rått!! Pointe-Du-Hoc for å vere nøyaktig Å da blir du ranger, for å være nøyaktig
ArcticIce Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 (endret) Ny film fra E3, en 12 minutters ingame filmsnutt Link Link2 Damn, looks good! Endret 23. mai 2005 av ArcticIce
co2 Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Synes spillet var litt EKSTREMT fast phased. Gikk jo 40492304km på 1min
Mala Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 (endret) Oh du salige barmhjertlige varme brød! denne skal eg eg kose meg med før eg begir meg ut på samfunnøkonomien( smak på de sammemsatte ordene der dere..fysj!!) :!: Endret 23. mai 2005 av Mala
co2 Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Vær så snill å si at videoen ikke var av Xbox360, PS3 eller noen konsoll!
Bloody Mess Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Call of Duty 2 er så langt annonsert for PC, Xbox, Xbox 360, PS2 og GC.
Anbefalte innlegg