Gå til innhold

Call Of Duty 2

Anbefalte innlegg

Skrevet
videoen viste mye bra.. ser folkene reagerer mer realistisk når de blir skutt.. fyren ble skutt i ansiktet, og det vises godt.

Tror det der var den beste death animasjonen eg noen gang har sett i ett spil :dribble:

Enig.

Endelig har de fått litt blod med også, det er det jeg har savnet i COD :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste dette en plass(trur det var teknisk ukeblad) at kroppen ikke forflytter seg bakover når man blir skutt av et våpen.

Såg ut som han mannen gjorde det på filmen.

Skrevet
Jeg har aldri spillt multiplayer i CoD, så jeg kan ikke uttale meg om den delen dessverre. Likevel har utviklerne lagt mye arbeid bak SP'delen, så jeg betrakter det som et singelplayerspill med multiplayerfunksjon. I motsetning til Battlefield 1942 som er det motsatte.

2 Verdenskrig er en veldig interessant epoke med mange muligheter for utviklerne å lage noen ordentlig knallspill, det har det ikke klart. Singelplayer altså. Tenk på alle de store filmene fra 2 verdenskrig; Das Boot, Redd Menig Ryan, Den Tynne Røde Linjen, Band Of Brothers osv. Men hva har spillverden klart å hoste opp? Bortsett fra noen multiplayersuksesser har vi ikke fått til noen spill som fortsatt huskes for sin genialitet eller kreativitet.

Jeg vil ha et spill som kan skildre krigens brutalitet, gi spilleren mer realisme men allikevel et friere og mer fengende gameplay. Dagens WW2 spill er som FPS generellt, kun i andre omgivelser. Hvorfor ikke utnytte potensialet som ligger i denne epoken med et genialt singelplayerspill som vil huskes?

Det samme begynner å skje med Vietnamkrigen, altfor mange spill som er helt like. Hadde vært greit med litt nytenkning!

Band of brothers er ikke en film :p

Skrevet
Leste dette en plass(trur det var teknisk ukeblad) at kroppen ikke forflytter seg bakover når man blir skutt av et våpen.

I virkeligheten hadde han gått i bakken etter første kula, ettersom de sansynligvis brukte en MG42 for å skyte gjennom døra.

Får håpe de ikke begynner med "Rambo død"er, der de rister og fyker bakover.

Men men, fin grafikk. Er vel eneste forbedrningen, har lite tro på at CoD folkene klarer å lage et skikkelig ww2. De ender alltid opp med urealistisk run'and'gun enmannshær.

Skrevet

I virkeligheten hadde han gått i bakken etter første kula, ettersom de sansynligvis brukte en MG42 for å skyte gjennom døra.

Får håpe de ikke begynner med "Rambo død"er, der de rister og fyker bakover.

Men men, fin grafikk. Er vel eneste forbedrningen, har lite tro på at CoD folkene klarer å lage et skikkelig ww2. De ender alltid opp med urealistisk run'and'gun enmannshær.

Har mine tvil eg også, men for all del spillet skal kjøpes whatsoever. For dette virker som ett morro spill :yes:

Skrevet

hadde vært en fordel om de hadde brukt ragdoll effekt, som i HalfLife2, hvor kroppene ble livløse etter du hadde levert det dødelige skuddet. Pluss at de er ganske undeholdene når folk fyker metervis gjennom lufta av en granat..

Skrevet
D-Day Fra Call Of Duty 2  :love:

Helt rått!!

Pointe-Du-Hoc for å vere nøyaktig :thumbup:

Å da blir du ranger, for å være nøyaktig :thumbup:

Skrevet (endret)

Oh du salige barmhjertlige varme brød! denne skal eg eg kose meg med før eg begir meg ut på samfunnøkonomien( smak på de sammemsatte ordene der dere..fysj!!) :!:

Endret av Mala
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...