Gå til innhold

Hvordan fjerne proffesions ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Profession kan man bytte etterhvert, men dette er ikke gunstig da man begynner på 0 i skill igjen i den nye profession, og bytter man tilbake til original er også denne på 0.

 

Talents, som har med klasse å gjøre, kan også bli resatt, men dette koster penger. Det koster 1G første gang, 5G neste gang osv..

 

(Og dette er på live, ikke beta)

Lenke til kommentar

KOSTER det å unlearne skills? Må du betale for å lære skills og da? Kan man ikke lære dette av andre players? Nei nå begynner wow å irritere meg littegranne her.

 

Må si at jeg synes økomien i WOW høres litt dødsdømt ut. Blir jo bare soloplay hele veien. Alt kjøpes og selges til npc vendors...hvordan går hjulene rundt..nå du sparer opp masse for et dkikkelig dyrt våpen eller en mount som du kjølper av en npc...ja hvor går de penga lixm? jo...de forsvinner...og folk må pese som uvær for å tjene opp penger igjen?

 

Snakket med en venn som påstod at det heller ikke gikka nn å lage en butiikk eller lignende i Wow heller...si meg..hvem er det som gidder å dra en crafting profession sån rent bortsett fra et fåtall som lager til seg selv og evnt sine guildmembers. Virker ganske håpløst. N00bs er da HELT avhengig av at de kan sope sammen nok cash til å bare kaste dem bort og ut av spillet ved en npc. Neppe få folk som gidde rå kaste bort tid for å stå å gaule inni byer om at de selger ditten og datten.

 

Og så var det dette med stats da. Og jeg tenker da på items. Alle items med samme oppskrift har samme stats. Samme fixed prices på alle items..."åja...du har det level 2 sverdet ALLE har som gjør X i skade og koster X)....hva er morroa med det? HVorfor finnes det ikke forkjsllige kvaliteter på råvarene som gjør at et våpen blir bedre ller dårligere? Hvorfor har de ikke lagt oppe n funksjon som at hvis du er en god armorsmith lager du bedre versjoner, men som krever samme level for å brukes, av de letteste armorene du hadde tilgang på som begynner istdenfor å lage IDENTISKE kopier som alle n00bs innenfor yrket kan lage? Viirker rett og slett demotiverende!

 

"Ha..nei hvofor skull jeg gidde å dra en crafintg proffession? Kan jo bare dra en fighter som soper opp mer og mer cash og kjøper alt jeg trenger fra en npc?" er det sikkert mange som begynner å tenke...å ja...hvorfor ikke...men hva er pointet med å spille WOW i det hele tatt da`? Nesten som et online Dungon SIege eller diablo, med teite quests, og med sterkt begrensede muligheter for crafting...

 

Håper SÆRR de gjør noe med crafting/economy delen på spillert...får dette er rett og slepp sørgelig! :ermm:

Lenke til kommentar

Sett deg inn i spillet før du begynner å klage sånn a Prnkstr, ja det koster å lære deg recipes, men du kan også finne recipes som du kan lære deg gratis. Virker egentlig som om du blander professions og class litt i og med at sier at du "kan dra en fighter" istede for et crafting profession. Professions er noe du har i tillegg til class. Du kan f.eks. være en Warrior og samle på blomster med Herbalism. Professions har ikke noe med class å gjøre selv om noen professions egner seg bedre til enkelte classes enn andre. Og du selger heller ikke alt du finner til en NPC, men når heller vil ha cash direkte, så selger du heller det skitet du finner til en NPC fremfor å legge det ut på auksjon (selger det til andre spillere). Dessuten så utgjør det som lages fra recipes bare en brøkdel av de armorene/våpnene du finner i WoW, spiller du i en instance o.l. med en group (eller alene for den slags skyld) finner du mye bra utstyr som ofte er bedre enn det du kan lage selv på ditt lvl.

Lenke til kommentar

Les heller litt før du begynner å klage, eller enda bedre: Spill spillet!

I de tre store byene på hver side finnes det auksjonshus hvor spiller selger ting de lager/finner til andre spillere.

 

I tillegg er det mange ting du kan lage som ikke er å få kjøpt hos NPCer som f.eks. armor enhancement kits som du kan lage med leatherworking. Disse "legges oppå" armoren du har fra før av og gir ekstra bonus armor. Dette bare for å nevne noe av alt det du kan lage. Annen fordel med å lage ting selv er at du sparer penger på det.

Lenke til kommentar

Takker for respons:D Og må legge meg flat for evnt kritikk. Som sagt..snakket med en venn som spiller beta, men han sa aldri noe om auction houses som gjør sagen litt enklere...

 

Men synes det fremdeles er litt for pure combat basert i den grad at du fks "finner" ting som er bedre enn det du selv kan lage hele tiden... :ermm:

 

Correct me if im wrong..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...