maxim2 Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Jeg har kjøpt en Suse 8.0 Pro for en tid tilbake. Har testet den engang. Var meget bra. Den overgår mener jeg både Mandrake og Redhat. Har prøvd begge. Begynner å bli temmlig lei Windows og andre rådyre programmer med krasjer osv. Spørsmålet er om det går å oppgradere denne til ver.9 over ftp etter innstallasjon eller om jeg må begynne med ver 9.2. Kommer til å kaste ut Windows en gang for alle og kjøre kun Linux.
ilpostino Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 du kan jo laste ned suse 9.2 fra nettsidene til suse...
Gronz Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Jeg har kjøpt en Suse 8.0 Pro for en tid tilbake. Har testet den engang. Var meget bra. Den overgår mener jeg både Mandrake og Redhat. Har prøvd begge. Begynner å bli temmlig lei Windows og andre rådyre programmer med krasjer osv. Spørsmålet er om det går å oppgradere denne til ver.9 over ftp etter innstallasjon eller om jeg må begynne med ver 9.2. Kommer til å kaste ut Windows en gang for alle og kjøre kun Linux. Du kan enten oppgradere via FTP fra en installert SUSE 8.0, laste ned DVD-imaget med den fulle PRO-versjonen av 9.2, eller gjøre en ny installasjon fra FTP.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå